2012. szeptember 9., vasárnap

8.rész Együtt*



30 perc alatt oda is értünk,mivel az utcájuk le volt zárva így ide a rajongók és az újságírók,riporterek meg a fortósok
nem tudtak bejönni. Így nyugodtabb volt itt az életük.

*Itt laknak*

-Na gyertek megjöttünk.-mondta Zayn és kipattant a kocsiból.
-Mekkora házatok van,és belülről is mekkora lehet!-ámuldozott Libby.
-Khhm..de még ott az mekkora!-mondta Zayn.
Mindenkinek akarata ellenére is beindult a fantáziája és elkezdtünk nevetni.
-Zayn!!-ütött bele Libb a srác vállába.
-Értettem.-nevetett.

-Sziasztok!-jött elénk Harry.
Megláttam és elöntött az a fura érzés,őis tudja,hogy tetszik nekem eléggé tetszik,de Liamnél többet
érzek,és fontosabb nekem.
De az érzés szinte ugyan az Harrynél és Liamnél,és pontosan tudtam,hogy Harryt ez miatt kerülnöm kell.
-Mi már találkoztunk veletek.-jött ki az ajtón Louis.
-Igen,szia.-köszöntönk Libbyvel és odamentünk adtunk Louisnak és Harrynek két puszit.
De mikor Harryhez értem megölelt,és a fülembe súgta:
-Gyönyörű vagy.-úgy éreztem,hogy rögtön elpirultam ahogy kimondta.
-Harry ezt ne,kérlek.-súgtam a fülébe,és feltünés nélkül ellöktem magamtól,nem akartam ezt tenni,de
ezt kelett csinálnom,hiszen ott van Liam..
-És ő itt a barátnőm Eleanor.-szakított félbe Louis.
-Szia,Libby vagyok.-mondta és Eleanor is bemutatkozott neki.
Ekkor Liam odajött hozzám,megfogta a kezem és odamentünk a többeikhez.
-El,ő itt Babbie.-mutatott be neki Liam.
-Szia Babbie,Eleanor vagyok.De nyugodtan szólítsatok El-nek.-mondta.
-Örülök,hogy megismerhettelek.-mondtam.
-Még én,sokat halottam rólad az elmúlt napokban,valakinek be nem állt a szája
ha szóba kerültél.-és ravasz mosollyal Liamre nézett,ő meg gyorsan elkapta a tekintetét,mi meg csak nevettünk.
Ekkor Niall jelent meg az ajtóba egy Nando's dobozzal,éppen evett.
-Gyertek be. Ne itt álldogáljatok kinnt. Amúgy Niall vagyok,és gondolom te Libby és te
meg Babbie vagy.-mondta.
-Honnan tudod?!-kérdeztem meglepődve.
-Hát Babbie,én egy varázsló vagyok! És ez egy rejtély marad a számotokra.-nevettünk.
-Elárulom,Libby melette áll Zayn és Babbie meletted meg Liam.-nevetett Eleanor.
-Kössz El....-szomorodott el Niall.

*Később*

Jól elvoltunk a srácokkal meg persze Ellel és Libbyvel.
-Eleanor nagyon aranyos lány.-mondtam mikor Louinak mikor kimentünk a konyhába ketten.
-Nagyon kedves lány vagy Babbie,és Liam igazán megérdemel téged,szép páros lennétek.-mondta.
-Aranyos vagy Louis.-mosolyogtam.
Aztán Loui megölelt és ekkor Liam lépett be a konyhába.
-Nade Louis! Ezt nem gondoltam volna..-mondta meglepődötten.
-Ez nem az amire gondolsz!.-tiltakoztunk.
-Hogyne,én is azt gondolom..-mondta Liam dühösen,megbántódva és elment.
-Liam! Ne már haver,ne csináld ezt!-kiabálta Louis,miközbe rohantunk utána a lépcsőn.
Felrohantunk és bezárkózott a szobába.
Mindenki rögtön jött utánunk.
-Kérlek srácok,most ha nem nagy gond akkor had maradjak csak én vele,mert ezt meg kell
beszélnünk.-kértem őket.
-Teljesen igazad van.-helyeselt El.
-De nem,hiszen MI vagyunk a barátai,nem te,hiszem te még csak most ismerted meg!-kiabált rám Niall.
-Basszus Niall! Mekkora egy bunkó vagy!-szólt rá Harry.
-Na! Mindenki lefele!-kiabált Zayn.

Mikor mindenki lement próbáltam elfelejteni azt amit Niall vágott az előbb a fejemhez,és bezárt ajtón
keresztül beszéltem Liammel,vagy is csak próbáltam.
-Liam,kérlek engedj be. Ha elmesélhetném mi volt és meghallgatnál akkor talán már mást gondolnál.
Kérlek halgass meg!-mondtam.
-Mond..-mondta halkan.
-De akkor engedj be.-válaszoltam.
-Nem!-mondta.
-Ahogy te akarod. Szóval Louissal csak beszélgettünk,mondtam neki,hogy Eleanor milyen aranyos lány.
És ő is mondta,hogy te meg én mennyire összeillenénk,beszélgettünk,és összebarátkoztunk,megkedveltem
Louit mint egy barátot és úgy érzem őis engem, és jól esik,hogy ilyen hamar befogadtak,és,hogy ilyen hamar
jóba lettünk.És ezért megölelt.-fejeztem be.
Liam sokáig csöndbe volt.
-Liam?!-kérdeztem aggódva.
-Baj van?-idegeskedtem.
A válasz csak egy ajtózár volt.
És kinyílt az ajtó előttem pedig Liam állt.
-Most már érted? Sajnálom,hogy félreérthető volt. Ez az én hibám.-mondtam és nem néztem a szemébe.
-Sajnálom,mert az én hibám,elrohantam és nem halgattalak végig. Olyan hülye vagyok,hogy még 
Louisról is elhittem,főleg rólad.. Ne haragudj Babbie!-mondta,oda rakta az ujját az államra és a szemebe nézett.
Mélyen énis az övébe,csak néztük egymást.
És csak egyre közelebb éreztem Liamet magamhoz,és abban a pillanatban egyszer csak megcsókolt.

-Babbie,én nekem nagyon tetszel.és szeretném ha valami komolyabb lenne köztünk.-mondta és leültünk
egy ágyra.
-Te mit szeretnél?-kérdezte.
-Vártam már,hogy ezt kimond.-mondtam és megint megcsókolt.
-Akkor lemegyünk?-kérdeztem.
-Persze.-és megölelt.

Mentünk lefele a lépcsőn,mindenki minket nézett és akkor Liam megfogta a kezem és 
összekulcsolt kézzel mentünk le.
-Hát ti?-kérdezték meglepődve.
-Csak nem?-ujjongott Libby.
Mi Liammel csak nevettünk.
-Ti most?!...-döbbent le Harry.
-Azta!!-mondta Zayn és Loui.
-Végre,már igazán ideje volt ennek.-mondta El.
-Igen srácok,Babbie mostanról hivatalosan is a barátnőm.-mondta Liam,közben megölelt és
nyomott egy puszit a homlokomra.

2 megjegyzés: