2012. szeptember 23., vasárnap

12.rész Csajos nap*

Sziasztok!♥:)
Örülök neki,hogy egyre többen olvassátok a történetemet,és annak is,hogy kommenteltek hozzá:)
Próbálok egyre hosszabb részeket írni,hogy ha később hozom akkor az ne legyen gond,így
kárpótolnálak titeket:$xdd

A következő rész 10 komment 70 megtekintés után jön:)
remélem összejön:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mire oda értem láttam,hogy a menedzserük áll az ajtóban.
-Szia Paul,Babbie vagyok.-köszöntem kócos hajjal,Liam pólójában és egy takaróval akit magam köré
tekertem gyorsan.
-Ó szóval te vagy Babbie.
Szia,én meg Paul,de ezt már tudtad ahogy hallom.-mondta és kezetfogott velem.
-Babbie,összeszedtem pár cuccom,mert megyünk a stúdióba egy dedikálásra és egy interjúra
de este majd találkozunk.-mondta kifele menet.
-Jólvan,várlak majd.-mondtam és utána mentem gyorsan.
-Puszi?-néztem rá "ártatlanul".
-Ne haragudj siettem.-kaptam egy puszit a homlokomra és közben sietve megölelt.
-Szia Babbie,időben visszahozom.-mosolygott Paul.
-Köszönöm.-kacsintottam.

Mivel ma szinte egész nap nem lesz itt Liam ezért úgy döntöttem felhívom anyáékat,most úgyis van
elég időnk beszélgetni.
20 percen át csak meséltem nekik és ők is nekem,szerencsére apával is tudtam beszélni pár szót,jó
volt hallani a hangját,Bellával csak pár mondatot váltottunk mert sietett és Adam csak üdvözölt,
de hát tőle ezis nagy dolog.
Felkaptam magamra *ezt*
és kiengedtem a hajam,kicsit begöndörítettem elöl és átmentem
Libbyék lakosztályába aztán megbeszéltem vele,hogy ma az az ötletem támadt,hogy legyen csajos nap.
-De akkor mivel a fiúk elmentem és El is ittvan így hívhatnánk őt is.-javasoltam.
-Ez jó ötlet.-mondta Libb.

Átmentünk Eleanor és Louis lakosztályához.
-Sziasztok!-nyitott ajtót El nagy mosollyal miután meglátott minket.
-Szia.Nincs kedved ma velünk eljönni valahova? Mert mivel elmentek a srácok így az az ötletünk
támadt Libbel,hogy tartanánk egy csajos napot,de csak ha teis eljössz!-magyaráztam.
-De aranyosak vagytok,hogy elhívtatok engem is és ez nagyon jó program,legalább
jobban megismerjük majd egymást.-mosolyogtt El.
-Akkor hova megyünk? Kezdésnek egy ebéd? Úgyis nemsokára 12 van.-mondta a legjobb barátnőm.
-Ez nagyszerű ötlet.-mondta El.

*Az én ruhámat már mutattam*
*Libby*
*Eleanor*

Fogtunk egy taxit és elindultunk az étterembe,nem volt olyan messze,de rögtön miután kiszáltunk
letámadtak minket a fotósok.
-Hogy kerültek ide?-kérdeztem miközben futottunk be az étterembe előlük.
-Huppsz.. lehet posztoltam twitteren.-mondta halkan Libb.
-Libby!Nemár! Jó mondjuk nem tudhattad.-mondta El.
-Ne haragudjatok.-mondta.
-Semmi gond.-válaszoltam.

Mikor leültünk a kiválasztott asztalunkhoz kaptam egy sms-t,tudtam,hogy Liam lesz az.
De megnéztem és Harry volt,és csak ennyi ált benne:
Hiányzol!
Ledöbbent arcal néztem a képernyőre és rögtön hangosan rádobtam a telefonomat az asztalra.
Erre mind a két lány felfigyelt,már akkor néztek mikor az sms-t olvastam.
-Hééé...mi a baj?Történt valami?-érdeklődött Libby.
-Ki dühített fel?-Eleanor.
-Jaa..semmi semmi csak apa írt.-hazudtam.
-Akkor jó csak annyira ijedt volt az arcod miután elolvastad,hogy azt hittem történt valami.-mondta Libb.
-De akkor miért dobtad le dühödten a telefont ide?-és maga elé mutatott El,mert odáig csúszott el a készülék.
-Mert véletlenül kicsúszott a kezemből,elég ügyetlen vagyok néha.-mosolyogtam.
-Aha..-mondta El,de láttam,hogy nem hiszi el,csak rám hagyja.

Aztán végre elfelejtettem az sms-t és nagyon jól elvoltunk a csajokkal,El mesélt sok vicces történetet a srácokról
amikor még nem ismertük őket,de főleg Louisról.
-Hogy feküdtetek le először?-kiváncsiskodott a barátnőm.
-Na ezt ne... Nem illik.-szóltam rá rögtön.
-Semmi gond,érdekes történet és elmesélem.
De psszt.. nehogy Loui megtudja.-kacsitott El.
-Rendben.-szóltam egyszerre Libbel.
-Egyszer egy koncert előtt az egyik szállodában voltunk a nagy lakosztályban csak ketten maradtunk, még egy
kicsivel kevesebb mint 1 óránk volt,hogy elinduljunk,előre kikészítettem a hálószobába Louis ruháját
amit a mosodából frissen vasalva hoztam el neki,mire elkészül én addig leültem a tévé elé.
Egyszer csak egy szál alsónadrágban rohangált a képernyő előtt,azt hittem,hogy direkt idegesíteni akar,
ezért csak többször rászóltam,hogy menjen fel öltözni.-mesélte.
-ÚÚÚÚ..és??!-kiváncsiskodott Libby.
-És csak folytatta,2 percenként megjelent és rohangált a tévé előtt mintha nem találná például a zokniát
vagy a nyakkendőjét,miközben ahogy mondtam a szobába volt. Amikor egyre gyorsabban jelent meg a
formás popsijával szinte egy szál semmibe akkor oda húztam magamhoz és ledöntöttem a kanapéra és
szenvedélyesen megcsókoltam. Utána a kanapén rajta fekve mondtam neki:Kicsim,minden ki van készítve
az ágyra,csak fel kell öltöznöd.. ne rohangálj itt,nyugi.-abbahagyta egy kicsit mert éppen meghozták a kért italainkat.
-És ekkor mennyi ideje jártatok?-érdeklődtem.
-3 hónapja.-mondta.
-Na az azért már sok idő.-csodálkozott Libby.
-Annyira nem.-mosolygott El,de később folytatta a történetet.
-Utána reagált arra amit mondtam neki:Tudod mikor lennék a legnyugodtabb? Ha még egyszer
ilyen szenvedélyesen letepernél és megcsókolnál. Erre én csak nevettem,visszaültem rendesen a 
tévé elé és folytattam a sorozat nézést,azt gondoltam,hogy most majd végre felöltözik.
De persze tiszta gyerekesen viselkedett és mint aki nem hallotta mit mondtam csak csinálta tovább.
Mikor már majdnem feláltam,mert már kicsit zavart rögtön utánam rohant és ugyan úgy letepert ahogy pár perce
én őt, és ugyan olyan szenvedélyesen meg is csókolt.
És hát így történt minden,a végén majdnem elis késtünk a koncertről.-fejezte be El,és egy kicsit elpirult.
-Azta,ez a Loui milyen aranyos.-mosolygott Libby.
-Szerintem is,nemis tudtam,hogy ennyire kedves és aranyos srác.-mondtam.
-Igen,ő már csak ilyen bohókásan romantikus srác.
És nektek,hogy volt?-érdeklődött most ő.
-Hát fél évig voltam együtt a barátommal és csak ünnepeltük,hogy átmentem egy viszgán
és egy romantikus vacsorát csinált nekem,ő az előző barátom volt és jött minden aminek
jönnie kelett és így történt meg.-mesélte el Libby.
-Én még nem voltam senkivel,és nemis szeretném ezt elsietni.-mondtam.
-Jólteszed.-helyeselt Eleanor.

*Később*

Elmentünk egy masszázsra,pedikűröshöz is.
Nem vagyunk ilyen kényes,mindent megkapunk és elérünk lányok,csak adunk magunkra
és most tengernyi időnk is volt.

-Kaptam egy sms-t Zayntól.-szólt Libby mikor a Nando'sban voltunk,mert kaját akartunk vinni a 
srácoknak,azt gondoltuk,hogy biztosan éhesek lehetnek.
-Mit írt?-kiváncsiskodtam.
-Nézzétek, de semm érdekes.-mutatta nekünk.


"Szia Libby <3 !
Nemsokára otthon vagyunk.
Nagyon fárasztó volt,hiányzol már.
Otthon mesélj majd,hogy mit csináltál ma.
Puszi,sietek hozzád..."

-De aranyos!.-mondta Eleanor.
-Igen,eléggé. De cuki hányzol neki,gondolom neked is.-mosolyogtam.
-Igen igen,de akkor nemsokára elindulhatnánk nem?-kérdezte Libb.
-Jó ötlet.-helyeselte El.

*Libby szemszöge*

20 perc múlva haza is értünk.
Babbie meglátta Liamet és rögtön odarohant hozzá,a srác nagy mosollyal fogadta,Eleanor és
Louis is nagyon örültek egymásnak,Harry és Niall meg csak figyelték őket.
De akkor belépett a bejárati ajtón Zayn,megláttam őt és azonnal odafutottam elé.
-Hiányoztál!-és felkapott az ölébe.
-Teis nekem.-mondta.
-Milyen volt a mai nap?-kérdeztem.
-Nagyon fárasztó volt,eléggé álmos is vagyok.-mondta ásítva.
-Majd akkor gyorsa  lefekszünk.-mondtam.
-ÓÓóó..nemkell azt gyorsan csinálni,arra mindig van időm.-kacsitott Zayn.
-Bolond! Aludni..-és gyengén megütöttem a vállát.
-Áu?-mondta és mi csak nevettünk.

-Az ott a földön egy Nando'-s szatyor?Tele Nando's kajával?-kiabált és szemezett a csirkével
teli szatyorral Niall.
-Igen nektek hoztuk,gondoltunk,hogy talán megéheztek.-mondta Babbie.
-Eazaaaz!!Imádlak titeket! Kaj időőő!-ordított Niall miközbe a szatyorral rohant a konyha felé.
-Mint egy 5 éves!-nevetett Harry.

*Liam szemszöge*

Örültem,hogy a lányok ma az egész napot együtt töltötték,legalább jobban megismerték egymást.
-Eleanor írót aranyos lány.-szakította félbe a gondolataimat Babbie,miközben összefogta hosszú
szökésbarna haját.
-Igen örülök,hogy ilyen jóba lettetek.-és gyorsan megöleltem hátulról,elkezdtem csókolgatni a nyakát
de akkor ellökött magától.
-Ezt ne! Csiki..-nevetett.
-Óóó..majd felhasználom ellened.-poénkodtam.
-Holnap is elkell menned ilyen korán mint ma?-kérdezte szomorúan.
-Nem,kivételesen.-mondtam.
-Ezaz!Ennek nagyon örülök.-és hanyat dobta magát a nagy francia ágyon.
-Mit szólnál egy késői twittcamhoz?-kérdeztem.
-Inkább majd én csak nézlek.-és leült oda hol a rajongók nem láthatják.

*Babbie szemszöge*

Liam nagyon aranyos volt,mesélt a rajongóknak,puszit küldött nekik,meg sziveket mutatott,
integetett annak aki kérte,énekelt a végén és gitározott is,páran kérték,hogy táncoljon,ő kapott az
alkalmon és rögtön felált és már táncolt is,eléggé vicces volt.
-TeedyDirectioner azt kérdezi,hogy ki volt az a lány aki pár órája felkerült az internetre Eleanorral és
Zayn barátnőjével közösen? Hogy tudok-e róla valamit?-olvasta fel hangosan Liam.
-Szeretnéd?-és rám nézett,rögtön összeszorult a gyomrom a félelemtől.
Gondolom a rajongók nemis gondolták,hogy kinek beszélhet.
-Igen,ideje lenne már szerintem.-és odasétáltam mellé.
-TeddyDirectiner! És mindenki! Az a lány Babbie Balding volt,Zayn barántőjének Libbynek
a legjobb barántője és mostmár azt hiszem Eleanor barátnője is.
És az én barátnőm is, és hivatalosan is együtt vagyunk.

Azt hiszem én vagyok a világ legszerencsésebb pasija,hogy ő itt van nekem.-mosolygott,maga mellé húzott és kaptam egy puszit a számra.



11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.
    Alig várom az új részt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)♥

      10 komment 70 megtekintés ;))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :)) Így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon varom mar a kovetkezo reszt, nagyon kerlek siess.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoztam máris:D

      Nagyon jólesett amit írtál ezért hoztam:DD

      Törlés
  4. Szia^^ húú már végig is olvastam! :)) El kell hogy mondjam hogy nagyon tetszik! :) Szóval csak így tovább! :DD Kíváncsian várom a folytatást. :)Ui: a blogból úgy vettem le hogy Liam a kedvenced^^ Szóval ha van kedved akkor nézz be a másik blogomba az Liames ! :D Persze csak ha van hozzá kedved nem muszáj.:) http://onedirection596.blogspot.hu/
    Várom a folytatást! Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?:OOO azta:D
      Nagyon köszönöm!!♥
      fennt van a folytatás:)

      Igen Liam:DD imádom!:D
      nem kérdés,benézek:)

      Köszönöm még 1x:)

      Törlés