2012. szeptember 18., kedd

11.rész Vacsora*

Sziasztok!♥
Örülök,hogy egyre több kommentet kapok:) Köszönöm:)

Ez a rész elég rövid lett.. csak tudjátok a suli!:S
7 komment 60 megtekintés után jön a következő:) de szerintem csak 1 hét múlva lesz:S

Nekem annyira nem tetszik ez a rész...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



-Libby gyere beszéljünk!-fogtam meg a kezét és át átmentünk a Liammel közös lakosztályomba,és
leültettem a kanapéra.
-Hol van Liam?-kérdeztem szomorúan.
-Nem tudom Babbie..-mondta türelmetlenül,mintha várna valamit.
-De mindenki tudja,látom rajtuk. Rajtad is. Történt valami Liammel?
Kikészülök Babbie,aggódom.-mondtam és becsuktam a szeme, a kezeimet a csukott szemeim elé tettem,
hogy ne lássa az arcom,éreztem,hogy Libby megölel,de nekem még most is csukva volt a szemem.
-Jólesik,hogy ittvagy velem Libby,és,hogy meghallgatsz.-mondtam neki.
-Látom hiányoztam.-mondta az ölelő barátnőm mély hangon.
-Liam?!-nyitottam ki a szemem.
-Végre,hogy ittvagy!Hol voltál?-szálltam ki a karjaiból.
-Van egy meglepetésem.-mondta.
-Ennek örülök. De válaszolnál?-türelmetlenkedtem.
-Jólvan akkor én kettesben hagylak titeket.
Jó szórakozást,remélem Babbie tetszeni fog a meglepetés.-mosolygott a barátnőm.
-Szia!-köszöntünk.
-Sajnálom,de remélem a meglepetéssel kiengesztellek majd.-mondta Liam.
-Nembaj.-mosolyogtam.
-De Libb is tudja mi az,a srácok is,El is,teis és mindenki. Csak én nem, na látod
ezért nem szeretem a meglepetéseket.-mondtam bánatosan.
-De ez megérte,remélem,na de menj készülj el!-mondta.
-De mit vegyek fel?-kérdeztem.
-Koktélruha,magassarkú,vagy amibe jól érzed magad. 30 perced van.-sietetett a barátom.

*Felvettem ezt*

Liammel beültünk a kocsiba,úgy 30 percig utazhattunk szerintem átértünk LA határán is,de végre
odaértünk.Egy nagy erdő előtt találtam magunkat,nem tagadom vak sötétben bogarakkal,bozótokkal egy
erdőben eléggé féltem,de az a gondolat nyugtatott,hogy melettem van Liam.
-Liam!Én félek,nagyon félek. Az baj?-kérdeztem halkan.
-Nem kell,veled vagyok.-fogta meg a kezem és közelebb jött miközben mentünk egyre beljebb és beljebb
az erdőben.
Sok bozótosan keresztül mentünk át egyszer csak az egyik fán színes lampionokat láttam meg,utána még egy
fán,még egyen és ez így ment végig egy ösvényt alkottak.
-De szép.Ezt komolyan értem csináltad. Sosem kaptam még ilyen szépet senkitől sem.-mondtam ámuldozva
mikorra a tisztáshoz értünk volt ott egy aranyos házikó állt a háznál egy pincér,egy szakács és egy szobalány
akik kedvesen fogadtak minket.
A kedves kis házikó előtt állt egy asztal két székkel,megvolt terítve,gyertyák voltak rajta,étlapok és
egy üveg hideg pezsgő.
-Ezt miért kapom?-kérdeztem lenyűgözve,mint aki sosem látott volna még ilyet.
-Mert fontos vagy nekem.-mondta és kihúzta nekem a széket.
Rendeltünk vacsorát és isteni finom volt.
Sokat beszélgettünk,Liamet megismertem mégjobban,bár már régebben az újságokból is olvastam
róla,meg az elmúlt hetekben elég közel kerültünk egymáshoz,de legalább őis megismert engem jobban.
-Leülünk oda?-és egy tóra mutatott.
-De szép azis,idáig észre se vettem.-mondtam és megfogtam a kezét,hogy elinduljunk.
Leültünk a kivilágított stég elejére,én meg bele lógattam a lábam.
-Ezt az egészet egyedül csináltad?.kérdeztem.
-Nem,Loui is segített feldíszíteni, El meg kitalálta milyen legyen,a helyet meg én találtam
és szerveztem össze.-mondta büszkén.
-Nagyon nagyon kedves tőlük,de főleg tőled.
Nagyon jó esik,hogy így figyelsz rám,és ilyen édes meglepetésekkel lepsz meg.-mondtam.
-Örülök,hogy vagy nekem.-és megcsókolt.
-Liam elkell mondanom valamit..de még most..-mondtam a csók után mert később már a nyakat
kezdte el csókolgatni és a derekamtól a lábamig simogatott.
-Mi történt?-döbbent le.
-Ja semmi semmi.
Csak azt szeretném elmondani,hogy nekem még sosem volt tartós kapcsolatom,és még
sosem voltam úgy együtt senkivel.-hajtottam le a fejem,mert ezt szégyeltem egy kicsit ma holnap 18 évesen.
-Édesem!-rárakta a két kezét az arcomra,felemelte a fejem és a kék szemeimbe nézett.
-Ezt nemkell szégyelni,mert ez nembaj.
És én kifejezetten örülök neki,hogy én vagyok neked az első,és szeretném ha ez lenne az első tartós
kapcsolatod,és én nem szeretnék semmit erőltetni sem sietni.-mondta.
-Köszönöm.-és megfogtam a kezét.
-Úgy úsznék most egyet.-valotta be Liam.
-Igen??!-néztem rá gyanúsan.
-Ne.neee!!!-fenyegetett.
-Ne-ne?-nevettem.
Nekem nem kelett több és azzal a mozdulattal ruhástul belöktem a vízbe.
Csak egy kis bibi volt a dologban,fogtam Liam kezét és így magával rántott.
-Basszus..tiszta víz lettem!-nevettünk együtt.
-Te akartad!-mondta.
Az után a szemembe nézett és megint megcsókolt,de ez nem ilyen pár másodperces csók volt,
hanem hoszabb,és sokkal érzelmesebb,már teljesen beleéltem magam,nem akartam,hogy
ennek a pillanatnak vége legyen,nem akartam ,hogy elengedjen.
De ekkor valami rezgett a zsebembe.
-Basszus a telefonom.-mondtam és gyorsan kapkodtam ki a vízből.
-Tiszta víz,működik még?-kérdezte Liam.
-Ezek szerint.-mondtam,ránéztem a kijelzőre és gyorsan felvettem a telefont mielőtt letenné.

-Szia anya.-szóltam bele.
-Minden rendben van?
Nem hívlak későn? Eszel rendesen?-bombázott aggodalmasan a kérdéseivel.
-Igen jólvagyok,nagyon jó itt,nagyszerű a szálloda,a többiek,a hely.
És ti,hogy vagytok?Minden rendben van otthon?-érdeklődtem.
-Jól-jól.-mondta.
-Na ennek nagyon örülök,de nekem most mennem kell,eléggé fáradt is vagyok.
Majd beszélünk puszilom apát,Bellát és Adamet is. Jóéjt.-köszöntem el.
-Átadom és vigyázz magadra. Mi meg üdvözöljük Liamet.-mondta és letette.

-Anyáék üdvözölnek.-mondtam.
-Énis őket.-mosolygott.
-Nagyon fázok,te nem?-kérdeztem.
-Picit,de akkor menjünk ki.-felkapott az ölébe és kivitt a vízből.

Kértünk két darab törülközőt mert nagyon vizesek voltunk,így mind a ketten egy szál 
köntösbe mentünk haza.
Beültünk a kocsiba,elaludtam egyszer,mert úgy keltem fel,hogy Liam karjaiban vagyok már 
a szálloda alőcsarnokában,éppen Harry fogadott minket egy lánnyal karöltve.
-Na hello hello.-mondta Harry és látszott rajta,hogy elég rendesen ivott.
-Sziasztok!-köszöntünk Liammel.
-Ő itt Ann. ÖÖÖ.. akarom mondani Caroline.-mutatta be nekünk a szőke,nagy mellű,
póthajas plázalányt.
Liam gyorsan letett a földre.
-Helloka.-köszönt vékony hangon.
-Szia.-miis Liammel.
-Na gyere Caroline,menjünk fel,megmutatom az ágyam!
És még mást is.-mondta neki Harry,de mielőtt még elmentek rámnézett és rám
kacsintott.
Gyorsan elkaptam a fejem,remélem Liam nem látta.
Nagyon rosszul esett,hogy itt volt az a Caroline a plázalány,féltékeny voltam rá egy
kicsit,de hiszen ott van nekem Liam,de ezt éreztem és nem tehettem ellene semmit.
Elmentem lezuhanyozni,és rögtön el is aludtam.

*Reggel*

Halottam,hogy kopognak az ajtón,de nem bírtam felkelni és kinyitni,Liam még melettem
feküdt,de egyre idegesebben,gyorsabban és hangosabban kopogtak.
Így Liam nagynehezen kikelt az ágyból,én meg utána mentem,mert tudni akartam ki az.
-Hé Liam!-szólt türelmetlenül a kopogtató.
-Szedd össze a cuccod most,késésbe vagyunk.-ekkor halottam meg,hogy egy férfi az,
ismerős volt a hangja,de így korán reggel nem tudtam kiaz.

12 megjegyzés:

  1. köszii:))
    holnap este vagy vasárnap hozom:)

    VálaszTörlés
  2. szia.:) láttam, hogy írtál a blogomra a linkcsere miatt.. benne vagyok.:D nálam már kint is vagy.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezaaz:)) nagyon szépen köszönöm:D
      teis nálam:)

      Törlés
  3. nagyon jó lett.:)) cserébe te is belenéznél a blogomba és hagynál egy komit? :$ ^^ http://jesskalandjaiaz1dvel.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Szia :) A linkcserében benne vagyok :) nálam már kint is vagy :) onedirectionfansiteblog.blogspot.hu , és nagyon tetszik a blogod ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól irsz:)és jöhet a linkcsere:D

    VálaszTörlés