2012. szeptember 24., hétfő

13.rész "Nem bírok ellenállni"*

Örülök,hogy egyre több komment jön! Köszönöm nektek♥:)

Olvashatjátok a 14.rész tartalmát már jobb oldalt!:) Egy kis előzetes:DD
Most bonyolódnak egy kicsit a szálak!:) ÉRDEKES LESZ♥

7 komment 70 megtekintés és ÚJ RÉSZ!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


-Sziasztok!-integettem nekik.
Rögtön elkezdtek bombázni a kérdésekkel és nagyon kedvesek,aranyosak voltak,kicsit tartottam tőle,de úgy
érzem minden rendben ment.
-DirectionZayn50 azt kéri,hogy csókoljalak meg.-és mire felfogtam Liam mit mondott már a szánk össze is ért.
-Mindenki kívánságát teljesíted?!-viccelődtem.
-A rajongókért mindent,de a tiédet előnyben részesítem.-kacsintott rám és kaptam egy puszit az orromra.
Sok kedves üzenetet kaptunk,de Liam fáradt volt így hamar elköszöntünk és kikapcsoltuk a gépet.

-Nagyon élveztem ezt,kicsit tartottam tőle de nagyon kedvesek voltak a rajongók.-valottam be.
-Nem kell tőlük félni,persze készülj fel,hogy lesznek gonosz,alattomos,rossz akaró,ellenséges "rajongók"
is,sajnos nem értik meg,hogy boldog vagyok veled.-mondta.
-De ha utálnak,akkor én mégjobban szeretlek.-és odabújtam hozzá,megöleltem mint egy nagy mackót.
-Szeretem mikor így hozzám bújsz.-mosolygott sármosan.
-Elmegyek zuhanyozni.-mondtam és rögtön bementem a fürdőbe,épp már csak egy fehérneműbe voltam a gőzben
mikor Liam egy szál alsónadrágban benyitott.
-Liam,neeem!-löktem ki az ajtón.
-De!-jött vissza.
-Nem!-nehezen kinyomtam őt az ajtó másik oldalára és gyorsan magamra zártam.
-Kérlek!-kopogott aranyosan.
-Majd máskor.-nevettem gúnyosan.
-Jólvan.Szavadon foglak!-és halottam ahogy elmegy.

*20 perc múlva*

Rájöttem,hogy kinnt hagytam az összes ruhámat,ezért egy szál törülközőbe kirohantam,a háló felé vettem az irányt,
szerencsére volt a fürdőbe tiszta fehérneműm.
Gyorsan körbenéztem és láttam,hogy Liam szerencsére nincs sehol,bementem a hálószobánkba és a szekrényből kivettem *ezt* a ruhát.  


Becsuktam a gardrób ajtót és Liam abban a pillanatban átölelt hátulról és puszilgatta a nyakam.
-Kicsim!Kérlek ne,csikiz is,és nem akarom elsijetni a dolgokat.-mondtam és a derekamnál megfogtam őt és 
összekulcsoltuk a kezünket.
De furcsa volt a keze,mintha nemis ő lett volna.
-Harry vagyok.-mondta.
-Mivaan??!-döbbentem le,és azonnal elengedtem a kezét és ellöktem magamtól.
-Hogy kerülsz ide?-emeltem fel a hangom.
-Cssss....-rakta a számra az ujját.
-Kérlek menj el innen!-mondtam.
Rámnézett és nyomott egy puszit az arcomra,én éreztem,hogy egyszerűen nem bírom tovább,nem bírok ellenálni,
nem bírok tovább hazudni neki meg magamnak,átöleltem a nyakánál fogva és gyengéden odabújtam hozzá.
-Ezt a Babbiet szeretem.-jelentette ki,és mivel magasabb nálam így kaptam egy puszit a fejemre.
Halottuk,hogy kattan a zár és gyorsan elengedtük egymást,Harryt kilöktem a kanapéra és gyorsan 
magamra zártam az ajtót.

-Hát te?-kérdezte Liam.
-Csak átnéztem hozzátok.-mondta.
Halottam,hogy még beszélgettek,gyorsan átöltöztem és máris kimentem hozzájuk.
-Sziasztok.-zártam be a hálószoba ajtót.
-Szia,csinos vagy.-dícsért meg Harry.
-Köszi.-mosolyogtam.
-Te az én nagyon csinos barátnőm vagy!-mondta büszkén Liam és odajött hozzám,hogy megöleljen.
El sem tudom mondani milyen lelkiismeret furdalásom van,hogy ki tudja ha Liam nem jön haza akkor
mi lett volna,tudtam,hogy ezt meg kell vele beszélnem,de még nem most.

*Késő este*

Mindenki lefeküdt,de én még nem tudtam aludni a Harrys dolog miatt,ezért halkan kiosontam a zene terembe
zongorázni,hogy Liam ne keljen fel rám.
Kiskorom óta zongorázok,de pár éve abbahagytam az új tanárom miatt.
Leültem és eljászottam egy Taylor Swift számot,szerintem órákon keresztül ott ültem,de elis fáradtam a 
végére,az utolsó számnál mikor abbahagytam valaki tapsolt a hátam mögött.
-Ilyen tehetséges vagy miért titkolod?
Nagyon ügyes vagy,jelentkezned kéne a The Voice-ba.-mondta meglepődötten Harry.
-Inkább nem köszi.-és feláltam a helyemről,nem akartam vele az sms-ről,róla,rólam se semmiről beszélni.
-Babbie várj!Beszéljünk.-szólt utánam.
-De mégis miről?-kérdeztem unottan.
-Nem bírom tovább,értsd meg!
Nagyon tetszel,látlak nap mint nap és nem telik el úgy egy perc sem,hogy ne gondolnék rád!-mondtam,közben
felált odajött hozzám,mefogta a kezem és leültetett maga mellé.
-Értsd meg,hogy nekem ott van Liam.-mondtam és elengedtem a kezét.
-De te meg értsd meg,hogy énis ott lehetnék neked,és nem Liam ellen akarok beszélni hiszen a barátom és 
becsületben tartom amit szeretnél,csak azt akarom,hogy tudd ÉN MINDIG várni fogok rá.-és a mindig szót hangsúlyozta ki,és
eléggé látszott rajta,hogy szomorú.
-Köszönöm,hogy megérted.-mondtam halkan.
-Nincs más választásom.
Mert nagyon...-elcsuklott a hangja,megfogta a derekamat és egy pillanat alatt maga elé húzott,elkaptam azt a nagy zöld tekintetet,
megint megfogta a kezem és az arcára tette,végig simította vele,még közelebb húzott magához,olyan közel,hogy éreztem a testét,a
csontjait,szinte halottam a szívverését.
Utána megint a derekamat ölelte át és már nem voltam erős,nem tudtam nem rá nézni,nem tudtam neki ellenálni,nemet mondani,
engedtem a kísértésnek és hagytam,hogy megcsókoljon,közben a számra tapadva felkapott és ráültetett a zongora billentyűire
ami elég nagy zajt csapott,ő erre rögtön elengedett és egy ilyet csinált: http://weheartit.com/entry/36427652/via/Biebs_swaggieheaven
Elkezdte csókolgatni a nyakamat,és amikor a felsőmet vette le rólam közben lassan háttal lefektetett a zongora tetejére,rám simult a
teste és csak csókolt tovább.


Ekkor megmozdult a kilincs...

13 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :D hamar a kövit ;)

    VálaszTörlés
  2. ooo....:( sztem maradjon Liammel mert vele jobban összeillik:) amugy nagyon jó lett:) csak igy tovább;)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jó :) Gyorsan kövii részt :$$ ♥

    VálaszTörlés
  4. Nemrég találtam a blogodat és nagyon tetszik :) Tele van fordulattal..mint például most ez a Harry-s rész :) :D Tényleg szuper :) és várom a kövi részt:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?! köszönöm szépen:$
      próbálok egyre többet beletenni:DD

      kedves vagy,köszönööm:))

      Törlés
  5. Nagyon jóóó :)
    És izgalmas már az új részt olvasnám :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik minden rész ,és fordulat ,izgalmas ,hamar kövit :DD!

    VálaszTörlés
  7. Szia^^ Azta nagyon izgalmas lett, főleg a vége! :DD Jaj kíváncsi vagyok hogy mi lesz! :)) Nagyon tetszett a rész.:)) És a kérdésedre a válasz hogy persze benne vagyok a cserében! :) Már ki is tettelek mindhárom blogomban! :DD Siess a kövi résszel már alig várom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhá:DD
      majd megátod:) vagy még MA vagy 2-3 nap múlva:)
      attól függ,hogy van időm:S
      juujj ennek örülök:$ ezért énis kiraktam IDE mind a 3 oldaladat!:))

      sietek:))♥

      Törlés
    2. Szia szuper már nagyon várom! :) És köszönöm, hogy ki tetted őket! :DD <3

      Törlés