2012. szeptember 15., szombat

10.rész Los Angeles*

Sziasztok!♥:)
Ne haragudjatok,de a suli miatt lassabban hozom a részeket:S
De igyekszem velük!:)
A következő rész 7 komment 35 megtekintés után jön.


Jó olvasást:))                     (és ahogy látjátok ez nagyon hosszú rész lett)
Remélem tetszik majd nektek.

- - - - - - - - - - -   ♥  - - - - - - - - - - - - -  ♥   - - - - - - - - - - - -  ♥   - - - - - - - - - - - 



-Ezen nincs mit megbeszélni..-jelentette ki apa.
-De gyere!-és anya megfogta apa kezét és áthúzta a másik szobába.

Közben megjött a bátyám Adam is,bemutattam neki Liamet,azt hittem bunkó lesz vele,de meglepően
jól fogadta a barátomat,megértő volt és kifejezettem jó kedvű.
-Örülök,hogy megismerhettelek és ,hogy ilyen jót beszélgettünk.
Gyere máskoris majd,mert nekem most mennem kell. Sziasztok!-mondta a bátyám és
felviharzott a szobályába.

20-25 perc múlva végre anyáék is kijöttek a szobából.
Csöndben leültek és egy ideig senki sem szólt semmit,de én már nem bírtam tovább és
megtörtem a csendet:
-Kérlek titket engedjetek el,nagyon szeretnék menni.-néztem rájuk.
-Babbie,féltelek és értsd meg,hogy...-mondta apa,és tudtam,hogy nem fognak elengedni
ezért a szavába vágtam.
-Kérlek! Liam vigyáz rám! Ne csináljátok ezt.
Liam nagyon fontos nekem és szeretnék vele lenni és támogatni őt.-mondtam aggódva.
-Pont azt szerette volna elmondani az apád,hogy mehetsz!-mosolygott anya.
-Micsoda?LA-be?Liammel?-nem hittem a fülemnek.
-Igen.-mutatott egy erőltetett mosolyt apa.
Tudtam,hogy félt,de rögtön felugrottam székből gyorsan felrántott magam mellé Liamet is,
és sikítozva ugráltam.
-Megyünk Los Angelesbe!-sikítottam.
-Igen kicsim.-és adott egy puszit,próbált a szüleim előtt visszafogott és higgadt mardni,hogy
jó benyomást kelltsen,de láttam rajta,hogy azért őis nagyon örül.
-Köszönöm anya,apa!-mondtam nekik.
-Énis köszönöm Tori és Nick,hogy elengedtétek a lányotokat.
Megígérem,hogy nagyon fogok rá vigyázni.-mondta Liam miközben engem ölelgetett.
-Azt elis várom!-emelte fel a hangját apa.
-Nick!-szólt rá anya.

*A repülőtéren*

Otthon elköszöntem anyáéktól és tesóimtól,a húgom az utolsó pillanatban toppant haza,de megígértem
neki,hogy egyik nap felhívom,úgy ahogy anyáékat is keresem majd.
Már a reptéren voltunk,a srácok magángépével mentünk,jött ugyebár még velünk Eleanor is
és Libby is,aminek nagyon örültem.

A repülőn elaludtam Liam melett miközben beszélt hozzám.
Arra keltem,hogy valaki piszkálja a hajam és,hogy Liam már nincs melettem.
Kómásan kinyitottam a szemem és láttam Harry az,összekócolta a hajam,befont pár tincset,nemis
kell mondanom milyen borzalmasan nézhettem ki.
A hajam az egyetlen dolog amit nem szeretek ha piszkálják.
-Basszus Harold!-szóltam rá.
-Harold?!-nézett sunyin.
-Igen!-válaszoltam büszkén.
-Úgy halottam csikis vagy.-és felém küldött egy sunyi félmosolyt.
Ettől ájultam el,ilyenkor olyan aranyos.
-Ne,ne,ne..kérlek!-nevettünk.
-De..de..-és elkezdett csikizni.
Visítottam,sikongattam szerintem mindenkit felébresztettem,de végülis ez Harry hibája.
-Basszus..megsüketülök!-szólt Louis és Niall.
-Borzalmas a hangod,neis haragudj!-közölte velem Zayn.
-Harry hagyd békén,nem bírom ezt a ricsajt hallgatni!-kérte El.
De én csak sikítottam tovább.
-Harry hagyd békén!-jelentette ki Liam.
-Lécci Harry!-kértem nevetve.
-Óóó..Harry lettem?-mosolygott "macsósan".
-Igen!-mondtam és végre abbahagyta.
-De csinálj valamit a hajammal.-mondtam morcosan.
-Gyere kifésülöm a hajad.-és közben hála nekünk a többiek is ébredeztek.

*Este a szállodában*
Mr C Beverly Hills szálloda

5 külön lakosztályt kaptunk a Mr C Beverly Hills szállodában,gyönyörű volt,volt egy közös ebédlőnk isés a srácoknak egy külön terem ahol tudnak gyakorolni a fellépésekre.
Mindenkinek volt a többiek lakosztályához a biztonság kedvéért kulcsa.
Gyorsan felhívtam anyáékat telefonon,hogy megérkeztem és majd beszélünk.
Késő este volt ezért Liam és én úgy döntöttünk elmegyünk aludni.
-Alszok a vendégágyon,te meg akkor aludj az ágyon.-javasolta Liam.
-Nemkell,aludj csak velem.-mondtam.
-Neem.. még korai!-ellenkezett.
-Liam!csak alszunk.-mosolyogtam.
Nagy nehezen belement,mind a ketten lefeküdtünk,Liam pedig befeküdt mellém az ágyba.
Egyszer csak átkarolt hátulról,éreztem a kezét a lábamon,ezért összekulcsoltuk a kezünket
és a lábunkat.majdnem alauldtunk és hátrafordítottam a fejem,hogy megnézzem Liam-et,és
gyorsan nyomtam egy puszit a homlokára.
-Jóéjt kicsim.-hunyorgott.
-Nekedis.-mondtam,és lassacskán elaludtunk.

*Zayn szemszöge*

Korán volt és én már nem vagyok fáradt.
Ránéztem Libbyre a hálószobában,nagyon aranyosan aludt,egy mázlista vagyok,hogy ő
a barátnőm.
Még mindenki aludt rajtam kívül,úgy döntöttem megnézem Liaméket,úgyis van kulcsom.
Édesen aludtak,Babbie nyitott szájjal ami elég vicces volt,összekulcsolták egymás kezét és
lábát és Liam hátulról megölelte Babbiet.
Úgy gondoltam,hogy gyorsan lefotózom őket és utána rögtön fel is tettem twitterre.

*Liam szemszöge*

Lassan 10 óra volt,Babbie még aludt én már nem voltam fáradt,de nem akartam őt
felkelteni,ezért átöltöztem és átmentem Niallhoz és Harryhez.

-Ittvagytok?-kopogtam.
-Hello Liam.-nyitott ajtót Niall 2 perc múlva.
-Szia!Harry is ittvan?-kérdeztem.
-Persze.-mondta Niall.
-Szia Harry.-köszöntem nekiis.
-Szia. Babbiet hol haagytad?-érdeklődött Harry.
-Még alszik,de miután felkellt úgyis átjön ide,mert hagytam neki egy levelet,hogy
átjöttem ide.-magyaráztam.
-Érjük.-vágta rá Niall.
-És mit csináltok?-kérdeztem.
-XBOX. Versenyzünk,de mindig legyőzöm ezt a kis szőke ír manót!-nevetett Harry.
-Kikérem magamnak.-mondta Niall sértődést színlelve.
-Gyere teis Liam,elverlek mind a kettőtöket.-büszkélkedett Harry.
-Na azt meglátjuk fürtös.-mondtam,és egyszerre felnevettünk.

*Babbie szemszöge*

Éppen ébredeztem és láttam Liam nincs melettem,kerestem őt kicsit kómásan
mindenhol és a bárpulton találtam egy levelet:
"Jó reggelt!♥
Átmentem Niallhoz,szerintem Harry is ott lesz.
Ha felkeltél gyere át,a 205-ös szoba az.
Puszi Liam.."


Gyorsan felkaptam magamra *ezt* 
Gyorsan felkaptam magamra *ezt*
Felfogtam a hajam lófarokba és indultam is egy kávéval a 205-be.
Nagy hangoskodást halottam,ha Liam nem írt volna levelet akkoris a hangokból
ítélve gond nélkül megtaláltam volna.
-Szia Babbie.-nyitott nekem ajtót Libb,miután kopogtam.
-Szia,óó ezek szerint mindenki ittvan.-öleltem meg a legjobb barátnőmet.
-Jó reggelt!-köszöntem be mindenkinek a nappaliba.
-Nekedis.-mondták páran.
-Na,megjött csipkerózsika.-mosolygott Harry.
-Megint kezded?-néztem rá nevetve.
-Ééén?! Dehogyis!-mosolygott sunyin.
-Liam?-kérdeztem meglepődve.
-Elmentek Louival és El-lel egy interjúra.-mondta Niall.
-Ja értem,és titeket nem hívtak?-csodálkoztam.
-Nem.-mondta Niall.
-Kié ez a laptop?-ültem le a kanapéra.
-Enyém.-szólalt meg Zayn miközbe Libbel szórakoztak.
-Ha nem lenne nagy kérés akkor használhatnám 5 percre?-kérdeztem.
-Nyugodtan,többre is.-mosolygott úgy mint aki tud valamit.
-Mi ez a sunyiság?Miről maradtam le?-kérdeztem gyanúsan.
-Nincs sunyiság.-és összenéztek a srácok.
-Óóó..akkor ez mivolt?-gyanakodtam.
-Mi?-kérdezte Niall.
-Ez az összenézés.-válaszoltam.
-Mit csináltatok?-kérdeztem utána.
-Az égvilágon semmit,itt játszunk csak.-mondta Harry.

Felnéztem twitterre közben Libby leült mellém és beszélgettünk.
-Héééé..!Zayn!-döbbentem le.
-Mond.-és nagyon nevetett.
-Ezek szerint kiszúrta.-mosolygott Harry.
-Miért jöttél be az éjszaka közepén a szobánkba?-kérdeztem.
-Nem voltam álmos.-mondta Zayn.
-Teeee...-nevettünk mindannyian.

-Sziasztok!-jött be az ajtón Louis.
-Szia.-köszöntünk.
-Szia Louiii!-ujjongva rohantam hozzá.
-Jajj szia pöttöm.-köszönt és megölelt.
-Liam és El?-mire kimondtam Eleanor nevét már beis lépett a nyitott ajtón.
-Na csak említeni kelett.-mondta Harry.
-Sziasztok!Miről maradtam le?-érdeklődött El.
-Semmi,semmi.-mondta Louis és adott neki egy szájrapuszit.
-Cukik vagytok..de neitt!-szörnyülködött Niall.
-Jólvan,te játszál!-mondta poénosan Louis.
-Oké.De Liam hol van?-kérdeztem és már kezdtem feszült lenni,mert aggódtam.
-Hahhóó! Válaszolnátok??-kérdeztem tőlük,és csak néztek rám,se kép se hang...

5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó! :) Siess a kövivel! :D
    Esetleg cseréznél velem?
    http://babyyoulightupmyword.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. köszönöm mindenkinek!:)
    hoztam a kövit:D

    Szolly: kiraktalak!:) és köszönöm:)

    VálaszTörlés