2012. szeptember 26., szerda

14.rész Menekülés az igazság elől..*

Most Liamről és Danielleről lesz egy kis szó..

Őszintén?
Nekem sosem volt szimpatikus Danielle,de ha Liam boldog akkor nekem tökéletes!:)♥

És nem AKAROM,hogy szétmenjenek!:((
Olyan jók így együtt.. mennyit szenvedhetnek ezekben a percekben is!:(♥

A Hits Radio néha azt mondja együtt vannak*-*
néha nem..:(

Én már nem értem:SS♥ DE LEGYENEK EGYÜTT!!

A következő rész 7 komment 50 megtekintés!:)

♥♥♥

- - - - - - - - * * * - - - - - - - - - - - - -


Ekkor megmozdult a kilincs és Zayn lépett  be az ajtón.
Harryvel nagyon megijedtünk,mert nem számítottunk senkire sem,rögtön ellöktem magamtól és a melltartóm elé kaptam a mellettem heverő pólót.
-Ti meg mi a fenét csináltok?
Ez most komoly? Nem gondoltok Liamre?
Nagyon jó barát lehetsz Harry,te meg fantasztikus barátnő Babbie...-kiabált Zayn,kiment és becsapta maga után az ajtót.
Ekkor jöttem rá mit tettem,hogy mit akartam tenni,majdnem lefeküdtem Harryvel,majdnem megcsaltam Liamet!
Majdnem?Meg is csaltam!!
Csak ültem a zongorán pislogás nélkül,nem nyeltem,nem mozdultam meg,nem vettem levegőt csak azon gondolkoztam,hogy mit tettem?!!
És nem tudtam,hogy fogok Liam szeme elé kerülni,hogy állok elé így..
Harry folyton beszélt hozzám,de nem érdekelt.
-Babbie! Hallasz? Jól vagy?-aggódott.
-Jól.Tökéletesen,most csaltam meg a barátomat! Nagyon jól!-ordítottam,és éreztem,hogy könnyek szöktek a szemembe.
Kirohantam a teremből,be a lakosztályba,félúton valahol szerencsére leráztam Harryt..
Halkal összepakoltam 2 bőrőndnyi cuccomat és kirohantam a szállodából,nagyon szégyeltem magam és nem volt
merszem Liam elé álni, a taxiban végig csak sírtam,odaértem a repülőtérre vettem egy jegyet az utolsó Londoni gépre
és leültem,mert várni kelett még rá.
Nem akartam elmenni,de nem tehettem mást..

Menekültem,igen menekülök,gyáva vagyok,és nagyon sajnálom amit tettem.
-Jólvagy?!-kérdezte tőlem egy nő.
-Igen köszönöm.-szipogtam és nem néztem oda ki az,csak sírtam.
-Biztosan? Nemkell egy zsepkendő?-ült le mellém.
-Nem köszönöm. De kérem magamra hagyna?-kérdeztem halkan.
-Ahogy akarok..-és elment.

*Órák múlva*

Küldtem Liamnek egy sms-t miután lepakoltam az egyik Londoni hotelben,nem akartam ma még hazamenni a szüleimhez.
Később nagy nehezen lefeküdtem aludni.

*Liam szemszöge*

Felkeltem és félálomban átfordultam a jobb oldalamra,hogy átöleljem az ágyban Babbiet,de nem volt ott,úgy
volt megágyazva mintha nem is aludt volna itt.
Kicsit furcsának találtam,de biztosan csak átment a többiekhez.
Bekapcsoltam a telefonomat,addig elmentem mosakodni,de halottam az SMS hangot.
Visszamentem a szobába és láttam Babbie küldte:
Sajnálom!
Ez ált benne..

Nem értem,hogy mi történik..
Felöltöztem és elkezdetem hivogatni telefonon,ki volt kapcsolva.
Kirohantam a lakosztályból és láttam,hogy mindeki az előtérben ül döbbentem és tehetetlenül.
Libby sírt,Zayn vígasztalta,Niall és Harry veszekedtek,Loui és Elenor nem volt itt,és Babbie sem.
-Mi történt?- kérdeztem értetlenül.
-Kérdezd azt a barmot!-mutatott sírva Libby Harryre.
-Mi van Harry?-mentem oda.
-Na most legyél elég merész.. most mond!-lökte meg Niall a srácot.
-öööm..-de nemtudtam elkezdeni.
-Jó..Hadjuk! Hol van Babbie?-aggódtam.
-Elment Liam! Érted?Elment!-akadt ki Zayn.
-Mi?Hova?Miért?-éreztem,hogy könnyek szöknek a szemembe,hogy elhagyott egy szó nélkül.
-Mi a fene van?-ordítottam hogyan csak tudtam.
-Megcsókoltam.. Majdnem lefeküdtünk..-mondta nagyon halkan Harry.
-Teee!!-rohantam felé és majdnem behúztam neki egyet de Zayn pont lefogott.
-Hogy tehetted?-rohantam neki Zaynnel az oldalamon.
-Liam,nyugi! Héé!-nyugtatgatott Niall.

Közben egy kis idő múlva lenyugodtam valamennyire.
-Harry! Menj el innen! Különben ideges leszek és bahúzok egyet!-fenyegedtem,nem kelett neki több,rögtön
elhúzta a csíkot.

*Másnap*

Égen földön kerestük Babbiet,közben még tegnap este Loui és El is megérkeztek,ők is egész nap keresték.
Libbynek támadt egy ötlete,hogy menjünk el a repülőtérre,talán haza akart menni.
-Jó napot!-mondtuk mikor a kasszához értünk.
-Jó napot! Hova kérik a jegyet?-mosolygott a nő.
-SEHOVA!!-támadta le Libby.
-Nyugi! Elnézést. Azt szeretnénk megtudni,hogy foglaltak-e tegnap vagy ma jegyet Babbie Blding néven.
Megnézné?-kérdeztem.
-Persze. Pár perc türelmüket kérem.-mondta.
A nő mindenhol kereste a gépen.
De egyszer csak végre megszólalt.
-Még tegnap este 11 óra körül az utolsó Londonba tartó gépre foglaltak jegyet Babbie Balding névre.-mutatta a gépen.
-Köszönjük.-mondtuk.
A srácok sajnos nem tudtak most velünk jönni,mert koncertünk van,pedig örültek volna a hírnek.

*Babbie szemszöge*

Felkeltem és bekapcsoltam a tv-ét.
MTV-re mentem rögtön ahol éppen nagy szerencsémre előben LA-ből énekelt az One Direction,pont el akartam kapcsolni,
de Liamet nem láttam sehol,vártam,hogy felbukkanjon a képernyőn de nem,ez elég furcsa volt.
Biztosan tiszta ideg és utál amit megértek,azért is nem tudott elmenni. Ezis miattam van..

Ekkor a szobapincér kopogtatott az ajtón,hozta a megrendelt reggelimet.
Reggelit?Hiszen már délután 2 óra van,de én még csak most keltem fel.
Kisírt szemekkel és egy szál köntösbe kócos hajjal nyitottam ajtót a pincérnek.
De..

15 megjegyzés:

  1. ÁÁÁhhh.. Pont a legjobb résznél :') Siess nagyon a kövivel.. ♥ Jah és írtó csúcsszuper lett ez a rész is ;)) ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!:DD
      ez mindig olyan jólesik ♥:))

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett ez is:)) Már várom a kövit*________*

    VálaszTörlés
  3. Jééézzuss hamar kövit♥ olyan jóóóóó:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. wiiii szupi,szupi :DD hamar kövit ! <3

    VálaszTörlés
  5. Mi az hogy: "De..." ?!
    Hogy lehet így abbahagyni?!:D

    VálaszTörlés
  6. Elolvastam az egész történetet.. :)
    Tetsziik! ;)
    csak így tovább és köviiiiiit

    VálaszTörlés
  7. Szia!^^ Nagyon jó lett alig várom a folytatást! :DD Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vasárnap vagy szombaton dupla rész lesz!:D
      15 és 16 ;) :DD

      Törlés
  8. Szia!
    Na végre eljutottam a végére.Nagyon tetszik az egész sztori és kíváncsi vagyok mi fog ebből az egészből "kisülni". Most ide írom legyen dupla rész :) Siess a köviivel már várom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek nagyon örülök:)
      Kész a dupla rész!:))
      köszönöm szépen <3 :)

      Törlés