2012. szeptember 28., péntek

15.rész-16.rész Búcsú és Váratlan Vendég*

Mivel megszavaztátok így DUPLA RÉSSZEL jövök!:)
Remélem tetszik majd!:)

A következő rész 9 komment 70 megtekintés után jön!:)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

15.rész ~ Búcsú:


De nem a pincér volt az,hanem Liam.
Megláttam és a földre rogyva sírtam.
-Babbie,kicsim!-letérdelt elém a nyitott ajtónál és olyan szorosan ölelt magához amennyire csak tudott.
-Sajnálom..-mondtam dadogva,mert alig kaptam levegőt a sírástól.
-Semmi gond! Nyugi.. psszt..maradj csöndbe!-próbált nem beszéltetni,hogy kicsit megnyugodjak,mert ha
sírógörcsöm lesz akkor kórházba kellene mennünk és azt senki sem szeretné.

*Később*

Az ágyamon ültünk,akkor már teljesen megnyugodtam és már végre nem sírtam annyira.
-Liam,én nagyon else tudom mondani mennyire sajnálom amit tettem.-mondtam halkan a nagy csendet megtörve.
-Tudod mennyire rosszul esett? Főleg az,hogy elmentél,hogy otthagytál.-mondta szomorúan.
-Sajnálom,azért volt mert nem bírtam a szemed elé kerülni,szégyellem amit majdnem megtettem.-valottam be.
-Nem lesz minden olyan mint régen,egy ideig biztosan nem.
Nagyon szeretlek,fontos vagy nekem nem akaralak elveszíteni de nemtudom...-halottam a hangján,hogy egy
kicsit kétségbeesett volt.
-Babbie összezavarodtam.
Ezek után a bizalmam most elszált.
Fontos vagy nekem,és szeretném ha visszajönnél,mert akkor jobb lenne és megtudnánk bezsélni és rájönnénk,
hogy érdemes-e folytatni vagy sem..-kérte.
-Persze,érthető amit gondolsz.-mondtam.
-Szóval,ha teis szeretnéd akkor adok még egy esélyt,mert én benne lennék és akkor visszajöhetnél
velem. A többiek is örülnének,főleg Libby.
Csak kérlek kerüld el Harryt.-mondta.
-Igen,nagyon szeretném. És bármit megteszek.-és megöleltem.

-De jelen pillanatban úgy érzem,hogy jobb lenne ha most itt maradnék Londonban.-mondtam.
-Szeretném ha LA be jönnél velem.-fogta meg a kezem.
-Nem szeretnék,egy ideig jobb lenne nekem itt.-mondtam.
-Ahogy szeretnéd.-elég szomorúnak tűnt,el is engedte a kezem.

-Mikor kell vissza menned Los Angelesbe?-érdeklődtem.
-Nem most!-jelentette ki határozottan.
-De ige,Paul nem fog örlni!-mondtam.
-Engem  csak te érdekelsz,nem Paul.-és kaptam egy félmosolyt,végre mosolygott.

*Este fele*

*Csörgött a telefonom*

-Szia! Jól vagy? Liam még időben odaért? Mi volt?
Megbeszéltétek?-bombázott kérdéseivel a legjobb barátnőm.
-Igen,jólvagyok. Itt van melettem aminek nagyon örülök,szerintem félig meddig
megbeszéltük.-mondtam suttogva mert Liam éppen az előbb aludt el melettem.
-Miért suttogsz? Baj van?-kérdezte Libby.
-Nem semmi gond,csak Liam végre elaludt,biztosan nagyon fáradt az út miatt és a sok idegeskedés
miatt is és nem akarom,hogy felkeljen.-mondtam.
Később még beszéltem a srácokkal Niall nagyon aranyos volt és aggódt értem,Zayn kérdezősködött
és Eleanorral és Louival is beszéltem.
-Szia Babbie.-köszönt a telefonba Harry.
-Szia Harry,mennem kell.-mondtam és amilyen gyorsan csak tudtam letettem a telefont.

Feküdtem és végig csak Liamet néztem ahogyan alszik.
Közben észrevettem,hogy egy kicsit hunyorog..
-Hééé..te nemis aludtál!-nevettem.
-Nemis.-mosolygott.
-Ez nem volt fer!-úgy csináltam mint aki megsértődik,de tudta nagyon jól,hogy csak színészkedek.
-Jó színésznő vagy!-nevetett és nyomott egy puszit az arcomra.
-Örülök,hogy nem beszéltél most Harryvel.-mondta őszíntén.
-Énis.-mondtam.

*Reggel*

Liamnek sajnos visszakelett utaznia Los Angelesbe.
Kikísértem a reptérre és nagy nehezen elbúcsúztunk egymástól.
-Vigyázz magadra,és hívj ha megérkeztél,vagy ha túl fáradt vagy akkor elég ha írsz egy smst.-montam miközben
megölelt.
-Ahhoz sosem vagyok túl fáradt,hogy felhívjalak.-mosolygott.
*A 10 órási Los Angelesi gép 5 perc múlva indul.
Kérem szálljanak fel.-mondta a női hang a hangosbemondóba.*

-Mennem kell sajnos. Olyan rossz kimondani,akkor kevesebb mint egy hónap múlva látlak.-szomorodott el.
-Igen,de addig beszélünk telefonon,twittcamozunk stb.-mondtam mosolyt színlelve.
-Szia kicsim!-és kaptam egy érzelmes csókot.
Liam elindult a kapu elé,de még gyorsan utána kiabáltam:
-Liam!-ekkor hátrafordult.
-Hiányozni fogsz!-és kijött egy könnycsepp a szememből,nem akartam,hogy meglássa ezért rögtön
hátatfordítottam neki és elindultam a kijárat felé.
-Szeretlek!-súgta a fülembe,ezek szerint utánam futott.
-Ne sírj.-letörölte az egyre több könnycseppet az arcomről.
-Liam Payn kérem jöjjön, a gép csak önre vár.-mondta a kapunál álló férfi.
-Mennem kell,puszilom a családodat.-és kaptam egy gyors puszit a számra.

Végignéztem ahogyan elmegy,a kapunál még utoljára integettett,nehéz volt tőle így
elválni. Kimentem a reptérről,fogtam egy taxit és a csomagjaimmal haza indultam a családomhoz.

*Eközben LA-ben*

*Zayn szemszöge*

-Szerinted ő is akarta vagy csak Harry kényszerítette rá?-agyalt az elmúlt napokon a barátnőm.
-Őszíntén? Ahogyan láttam ő sem ellenkezett.-meséltem.
-Nagyon szereti Liamet...nem is értem.-akadt ki egy kicsit.
-Liam is őt és eléggé összeillenek.
De ez csak egy kis hullámvölgy,nyugi úgyis együtt jönnek vissza Londonból kibékülve.-bíztattam.
-Az biztos!-mosolygott.
-Mit szólnál valamelyik este kettesben egy vacsorához?-kérdeztem.
-Nagyon jó ötlet,majd megbeszéljük mikor.
És te mit szólnál most egy horror filmhez?-javasolta Libb.
-Remek ötlet. Mit szeretne megnézni a világ leggyönyörűbb lány?-kérdeztem.
-Amit a világ leghelyesebb fiúja.-mondta aranyosan.
-Na lássuk szépségem.-és elkezdtünk filmeket keresni,Libby picit belepirult ebbe a mondatomba.

*10 perc múlva*
Az egész szoba telefont filmekkel,lemezekkel,tokokkal.
-A fekete ruhás nő? Azt mondják jó!-kiáltott fel Niall.
-Basszus Niall! A frászt hozod rám!-sikoltott Libby.
-Te meg?-csodálkoztam.
-Jöttem hozzátok
HAHAHAHAHA.-nevette ki Niall a barátnőmet.

Ahogyan halottuk és láttuk ahogy a haverom nevet mi sem bírtuk visszatartani és elkezdtünk rögtön nevetni.
A végén Louis,Eleanor,Niall,Harry,Libby és én 6osba néztük a filmet.
Elég ijesztő volt,a lányok sokszor sikítottak,Libby végig a kezemet fogta
és olyan aranyos volt ahogyan félt,sokszor hozzám bújt,este pedig alig mert elaludni.


16.rész ~ Váratlan vendég

Amikor leszálltam a gépről fotósok és riporterek haza fogadott.
nagyon fáradtan értem vissza a szállodába,már most hiányzik Babbie.
Mindenkit kerestem az aulába,a konyhába,az étkezőbe,a szobákba és a folyosókon a srácokat,de
sehol senki.
Bementem a lakosztályunkba,ami most már egyedül csak az enyém,milyen rossz érzés..
Ledobtam a pulcsim az egyik fotelbe,odamentem a bárpulthoz inni,de rájöttem rögtön,hogy
nekem nem lehet!

-Szia! Már vártalak,hogy beszéljünk.-szólt a kanapéról Harry.
-Hello..
Ez jó ötlet,de a többiek?!-kérdeztem.
-Elmentek Libby nagyszüleihez,pár órára laknak. De szerintem nemsokára
jönnek.-mesélte.
-De mielőtt még beszélnénk felhívom Babbiet.-mondtam neki.
-Beszélhetek énis vele egy kicsit?
Mert ha én hívom nem veszi fel,vagy rám csapja a telefont.-magyarázta.
-Csodálkozol?!-a legszívesebben kiakadtam volna,hogy minek akar a barátnőmmel beszélni,
de erőm nem volt hozzá.

-Szia!-szólt bele Babbie.
-Megérkeztem. Épp Harryvel beszélek nemsokára a történtekről.-és egy kicsit szúrós
tekintettel néztem a srácra.
-Ne! Kérlek! Ne legyen nagyobb balhé! Ez csak az én hibám,kérlek rám haragudj,ne 
rá.-ahogy láttam,ezeket Harry is tisztán hallotta.
-Nincs semmi gond,nyugodtan rendezzük el a dolgokat.
És ez nem csak a te hibád,de szerintem ezt már megbeszéltük.-mondtam.
-Jólvan,igen, és nagyon örülök,hogy megtudtuk normálisan beszélni.
De nekem mennem kéne futni,majd hívj.Puszi,Hiányzol.-köszönt el.
-Várj!Egy pillanat!-és gyorsan átadtam a telefont Harrynek még mielőtt letette volna.
-Szia! Kérlek ne tedd le,hallgass meg.-hadarta végig Harry.
Sajnos többet nem halottam a beszélgetésükből csak Harryt,de bizonyára megbeszélték
a dolgokat.

*Később*

-Sajnálom amit tettem.-mondta.
-Nem tudom ezek után hogyan bízhatok meg benned.
De nem akarom,hogy haragba legyünk így most az egyszer felejtsük el.-mondtam.
-Sajnálom... nem lesz több ilyen!
Ígérem!!!-és szó szerint a nyakamba ugrott.
Sokkal jobb kedvem lett,hogy ezt megbeszéltük,lehet hamar megbocsájtottam,de így nekem is
könnyebb és Babbie meg Harry fontosak nekem.

Jól elbeszélgettünk Harryvel,de valaki kopogott.
Tudtam,hogy a srácok,Eleanor meg Libby lesz az,ezért Harry ment ajtót nyitni.
Liam! Vendéged van!-jött be hozzám fancsali arccal.
Reménykedtem,hogy talán Babbie az,talán utánam jött,talán hiányzom neki,de mikor megláttam
Harry reakcióját elszállt ez a szép gondolat. 
-Szia Bébike!
Hiányoztam?-halottam ahogyan a lány egy magassarkúban felém rohant a nappaliba.


Na hogy tetszett?:DD
Írjatok:))

12 megjegyzés:

  1. Eszméletlen szupi volt:) :DDD Annyira örülök hogy Liam és Babbie..Liam és Harry..na meg Babbie és Harry is kibékültek:)) Nagyon kiváncsi vagyok hogy ki jött meglátogatni.:DD #demondjuksztemebbőlmégleszvalami..xDDD Ja és Zayn és Libby is extrakirályságosan cukik együtt^^ #tejóég :DD#milyenszavakatírtamide xD na de mind1 is..:'D a lényeg hogy nagyon szuper rész lett és már várom a kövit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg annyira örülök,hogy tetszik és,hogy olvasod a történetet!:$ :))

      Azt majd meglátod:D meglátogatni? háát egy ideig maradni fog!:)
      lesz hát;) igen nagy cukik:)

      ezek olyan szavak,hogy jóóók:D nagyon aranyos vagy <3 köszönöm szépen:)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett főleg,hogy dupla rész volt.!
    Így tovább Bi. :)

    VálaszTörlés
  3. Már lehet, hogy írtam de megint elmondom, hogy nagyon szuperül írsz :) Imádom a történeteidet, és csak így továább *.* Siess a köviveeel n_n ^^ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönööm:)
      el se tudjátok képzelni milyen jól esnek ezek♥
      hétköznap valamikor lesz:D

      Törlés
  4. óó de jók lettek*.*
    gyorsan kövit:*

    VálaszTörlés
  5. Onaaa nem lehet ilyen...pont ilyenkor fejezed bee... nagyon jol irsz:) gyorsan kovit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha xddd:$
      köszönöööm szépen♥

      hétköznap jön:D

      Törlés
  6. Szia!^^ Nagyon jók lettek ezek a részek is, akárcsak a többi! :DD Nagyon szuperül írsz! :)) Alig várom már a folytatást. Lécci siess vele mert megöl a kíváncsiság.:)) Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm♥
      szeretem ha te írsz nekem mert mindig olyan aranyos vagy és őszínte!:))

      Siettem,fennt is van:)

      Törlés