2012. szeptember 30., vasárnap

17.rész Váratlan Vendég 2*

Sziasztok♥:)

Egyre rövidebb részek vannak bocsánat!:(

Remélem azért még tetszik! Nagyon örülök,hogy kommenteltek,írtó jól esik ám♥:))
A következő rész 8-9 komment és 80 megtekintés után jön:)

Jó olvasást!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


-Ööö...Szia,te?!-döbbentem le.
-Már nem is örülsz nekem?
Kis butus,hát hiányoztál!- odajött hozzám és rögtön megcsókolt.
-Danielle! Megmondtam,hogy vége,nem tudod elfogadni?!-akadtam ki.
-Nincs vége,csak Gaga táncturnéján voltam,de itt vagyok.
Visszajöttem hozzád.-mondta elég vékony hangon.
-Figyelj nagyon megváltoztál nem a régi Danielle vagy már,a pénz miatt eléggé felcsillant a 
szemed. Sajnálom!-mondtam miután leültünk a kanapéra.
Leültünk?Helyesbítek,mondtam miután odavonszolt a kanapéra...
-De már nem vagyok olyan édes! Már jobb vagyok.-mondta miközben puszilgatta a nyakam.
-Vége!Már mióta! Meg amúgy is, van egy barátnőm akit nagyon de nagyon szeretek.-kezdtem nagyon
ideges lenni.
-Jaa tudom.. Ő is szerethet,hiszen itt sincs.-és elejtett egy gonosz nézést,és egy gonosz kacajt.
-NE VEDD A SZÁDRA!!!!!-majdnem felrobbantam a dühtől.
-Jó,te akarod!
De tudd,hogy ezt vesztetted el!!-és nagyképűen végigmutatott magán.
-Csáó! Még jelentkezem,puszika Harold.-és becsapta maga után az ajtót.

-Ez mi volt?-vágott "undorodó" fejet Harry.
-Nemtudom.. neis kérdezd!
Mindjárt felrobbanok.-és legyintettem egyet a kezemmel.

*Libby szemszöge*

A nagyszüleim nagyon kedvesek voltak mindenkivel,de főleg Zaynnel meg velem.
Felhízlaltak mindenkit ahogy azt a nagyszülőkhöz szokás.

-Papi,nagyi mi megyünk,mert már elég késő van,és mire még visszaértünk a szállodába az is sok
idő.-mondtam és közben indultam a fogashoz,hogy felvegyem a kabátomat.
-Örülünk,hogy itt voltatok. És,hogy megismerhettünk titeket.
Babbiet meg üdvözöljük.-mondta a nagymamám.
-Mi köszönjük a vendéglátást.
És átadjuk.-mondta Eleanor.
-Isteni finomat főztek.-mondta Loui,és szokás szerint végig poénkodott a vacsora alatt.
-Azt hiszem ezek után dobom a Nando's-t.-poénkodott Niall,persze ezen rögtön mindenki elkezdett nevetni.
-Örülök,hogy megismerhettem önöket,remélem jöhetünk majd máskor is,ha
nem veszik tolakodásnak.-mosolygott Zayn.
-Feltétlenül fiam,várunk titeket.-veregette hátba a papám.

Kikísértek minket a kocsihoz,nagyon aranyosak és figyelmesek voltak,és eléggé kár,de még
csak most jöttem rá,hogy mennyire is hiányoztak nekem.

*Liam szemszöge*

Danielle felhívott,hogy menjünk el egy kávézóba és beszéljük meg a történteket,mert
úgy érzi,hogy elég bunkó volt. Én nagy nehezen belegyeztem.

*Később*

Daniellel megbeszéltük az egészet,kedves volt,megértő és még mesélt is a tunéról,de amikor felhozta a régi
emlékeket elég gyanús arca volt,mint aki tervez valamit.
Kijöttünk a kávézóból,nem tudom honnan jelentek meg a fotósok,de visszaemlékezve Danielle "valamit tervezek"
arcára,rögtön tudtam ki hívta őket..
De amikor megláttam őket rögtön szólni akartam a lánynak,hogy ez mire volt jó,de egyik pillanatról a másikra
egyszerűen csak megcsókolt...

Na hogy tetszett?:)
Kommenteljetek♥:)

12 megjegyzés:

  1. Tök jó lett:DDD Kiváncsi vagyok hogy ehhez mit fog szólni Babbie de az tuti hogy nem fog neki örülni :DDDDD Libby mamija pedig emlékeztetett az enyémre...az is mindig kajával töm :DDDD hozd hamar a kövit:33

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :D tetszik ,kiváncsi avgyok énis Babbie reakciójára ,:D kövit!!

    VálaszTörlés
  3. Csak most tudok írni az előző fejezet is nagyon jó volt ahogy ez is.Én is kíváncsi vagyok Babbie reakciójára.Hamar köviit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?:D örülök neki!!:)

      Majd meglátod te is:))

      Törlés
  4. kövit.*.*
    amúgy úgy orulok a blogodnak mer Liamos..és Liam a kedvencem
    és Liamossat nagyonritkán találok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a kedvenced?:OO
      nekemiiis:$ de szerintem erre rájöttél:DD

      örülök neki♥

      Törlés
  5. Szia!^^ Nagyon jó rész lett! :)) Kíváncsi vagyok Babbie mit fog majd reagálni a Danielle-es ügyhöz. Alig várom a kövit.:DD Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés