2012. szeptember 5., szerda

7.rész Zayn és Libby*


Nagyon jól aludtam a tegnap miatt,visszagondolva nagyon jó érzés volt.
Reggel Libbyvel elmentünk kocogni és szembe jött velünk Harry és Liam idegesen,kiabálva és vitatkozva,hogy
most válasszak köztük.. 
Én abban a percben lerogytam az út kellős közepére és csak sírtam,ekkor elsötétült minden...



Hirtelen felriadtam és rájöttem,hogy szerencsére ez csak egy rossz álom volt,de tőől félek,hogy ez az életben is

megtörténik velem,mert sajnos megtörténhet.
Lementem reggelizni a többiekhez.
-Jó reggelt mindenkinek!-köszöntem kicsit álmos hangon.
-Jó reggelt!-köszöntek.
-Gyere kicsim egyél tojást,anya csinálta.-mondta apa,és kihúzta nekem a melette lévő széket.
-Köszönöm. De te hogy-hogy nem mentél még dolgozni?-kérdeztem meglepődve.
-Csak később kell bemennem,szólt a főnök aszisztense.-mondta.
-Nagyon aranyos ez a Liam fiú.-mondta anya mosolyogva.
-Ja igen,halottam róla,és azért majd énis szeretnék vele találkozni,ha megoldható.-mondta apa.
-Jaj apa! Feltétlenül,de Bella nagyon örült neki.-néztem a húgomra sunyin.
-Az nem kifejezés,de Louinak jobban örülnék.-pirult el.
-Na,na lányok! Itt nincs pasizás! Bella te meg még kicsi vagy!-mondta apa.
-Adam?-kérdeztem,mert nem akartam erről többet beszélni.
-Lilinél alszik,holnap jön csak haza.-mondta anya. (Lili,Adam barátnője)
-Ja értem.Köszönöm a reggelit,isteni finom volt anya. Felmehetek?-kérdeztem.
-Persze.-mondta apa.

Felmentem a szobámba és felhívtam Libbyt,hogy nem megyünk-e kocogni egy kicsit (az álmom miatt azért féltem
kocogni menni,tartottam tőle,hogy beteljesül). Libb azt mondta,hogy 10 perc és ittvan nálam,és már mehetünk is.


-Kicsik,itt van Libby.-kiabált fel anya.
-Megyek,1 perc.-válaszoltam.

Később leértem jó erősen megölelgettem a rég nemlátott barátnőmet.
-Jaj Babbie,énis nagyon örülök neked,de széttörsz.-nevetett Libby.
-Anya elmentünk egy kicsit futni,majd jövök. Szia.-köszöntem el.

*30 perc múlva* (amikor már csak sétáltunk)

-Na hol voltál tegnap? Csak nem Zaynnel?-kérdeztem gyanakodva.
-Honnan tudtad? De igen,vele voltam és olyan jó volt,sétáltunk,beszélgettünk.-mondta.

*Visszaemlékezés*
*Libby szemszöge*

Zaynnal nagyon jó volt,csak úgy repültek melette a percek.
Ekkor egyszer csak megfogta a kezem,olyan jó érzés,olyan melegség és biztonság töltött el melette.
-Nagyon tetszel!-mondta halkan.
-Tessék?-kérdeztem vissza mint ha nem hallanám,pedig de,igenis halottam,csak akartam mégegyszer.
-Nagyon tetszel.-mondta és nyomott egy puszit az arcomra.
Rögtön eliprultam.
-Szép vagy-folytatta.
-Zayn!-emeltem fel a hangom.
-Tessék?..-csodálkozott.
-Háát..-kezdtem bele.
-Mond!-mondta.
-Hogy is mondjam?!-nem mertem kimondani.
-A szemembe.-és megfogta az arcom és gyengéden megcsókolt.
-Szeretlek!-mondta rögtön utána.
-Nagyon,nagyon énis.-mondta,oda húztott magához,és megcsókolt megint.

*Jelen*

Babbienak elmeséltem az egészet és ahogyan láttam nagyon örült neki.
-Édes istenem olyan aranyosak vagytok együtt,ahogy elmesélted teljesen elképzeltem magam előtt,
és és végre kimondtátok,1 hét után,nagyon örülök nektek.-mondta.
-Jaj...nagyon jó érzés,olyan boldog vagyok.-mondtam.
-Igen látszik,és Zayn nagyszerű srác.-mosolygott Babbie.
-Igen nagyszerű. És mivan veled meg Liammel?-kérdeztem izgatottan.
Barátnőm elmesélte az egészet,a tegnapot is.
Láttam rajta amikor Liamről beszél csillognak a szemei,állandóan nevet és mosolyog,és
olyan jó érzéssel mesél,és csak áradozik róla.
-És este olyan aranyos sms-eket küldött. Ittvan!Nézd!-mutatta és elolvastam.
-Erről jut eszembe ma este nem jössz át teis velem Liamékhez? Liam ötlete volt.-mondta.
-Nagyszerű ötlet,csípem ezt a Liamet.-nevettünk.
-De még te,hogy csíped!-mondtam és Babbie meg elpirult.

*Babbie szemszöge*

Libbel visszafutottunk a házunkhoz.
Közben megbeszéltük,hogy Liam értünk jön 2re és addigra Libby jöjjön át hozzánk,hogy
időbe elindulhassunk.
-Megjöttem.-mondtam befele a bejárati ajtón.
-Héé,sziasztok!-kiabáltam fel,de senki sem válaszolt.
Találtam egy levelet a konyhapulton:
"..Babbie kicsim!
Elmentünk apával vásárolni,Adam ugyebár Lilinél van,Bella meg vásárol
valamelyik barátnőjével. Sietünk.
Jó szórakozást este a srácokkal neked és Libbynek,de azért ne későn gyere haza.
Puszi Apa és Anya.."

Gyorsan elkészültem,ránéztem az órára és 20 perc múlva 2 óra lesz.
Libby pont most csöngetett.
-Szia,Liam mindjárt ittvan.-mondtam.
-Tudom,kicsit késtem is.-mondta.
-Nembaj,óóó pont most írt Liam.-mondtam és megnéztem az sms-t.

Liam:Szia:) Ittvagyok a házatok előtt,gyertek Libbyvel.
Ja,és van neki egy meglepetésem.
-Liam azt mondta,hogy van neked egy meglepetése,és ittvan a ház előtt.-mondtam izgatottan.
-UUUU..miaz?!-mondta Libby,és már rögtön kiszaladt a házból.
én ezt vettem fel

Libby meg ezt vette fel

-Sziasztok!-köszöntem,láttam Zayn volt a meglepetés,rögtön egymás karjaiba voltak és csak csókolóztak.
-Szia.-jött felém Liam,Zayn meg integetett.
-Milyen aranyosak,nagyszerű meglepetés volt.-mondtam,miközben Liam szorosan magához ölelt.
-Szeretem mikor megölelsz.-mondtam és erősebben öleltem.
-Szeretlek megölelni.-és nyomott egy puszit a fejemre.
-Elis felejtettem!-mondta és előhúzott a háta mögül egy szál vörös rózsát.
-Ez komoly?De aranyos vagy,nagyon köszönöm.Gyönyörű szép!De miért kapom?-csodálkoztam.
-Ne köszönd,és csak úgy.-mondta.
-Na jöttök? Harry,Niall,Louis és Eleanor már várnak minket.-mondta Zayn és beültünk a kocsiba.

2 megjegyzés:

  1. Szia csak nemrég kezdtem el olvasni a blogot :D egyszerűen magával ragadottO.o
    Nagyonhamar köviit!!*.*

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen:) nagyon aranyos vagy:D

    idővel hozom:) vagy még ma,vagy holnap:)

    VálaszTörlés