2012. december 5., szerda

2.évad 8.rész- Samantha*

Sziiia <3
Sziasztok lányok!♥ (meg esetleg fiúk,de ezt nem hiszem xdd)

Na meghoztam az ÚJ RÉSZT,remélem elnyeri majd a tetszéseteket:)) <3
Köszönöm,hogy olvassátok a történetemet és ,hogy kommenteltek is jó sokan meg,hogy 8an feliratkozatatok <3

A következő rész: 10 komment 110 megtekintés után jön!:)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Az előző részben:

-Várj! Csörög a telefonom!-tápászkodott fel a polcra.

-Szia Sam!-nem tudtam ki az,nem tudtam miért de Liammel rögtön egymásra néztünk miután kimondta azt az idegen,ismeretlen férfi nevet. De Babbie 20 perces telefonálása alatt a pasassal eléggé titkos és bennfentes volt,végig nevetett,elpirult és mosolygott.
-Ki ez a Sam?
 Ki ez a férfi?!-rontott rá gyanakvó tekintettel Liam,miután végre letette a telefont egy szeretlek szó utánis elköszönéssel...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


-Sam! Srác??
 Jaj Liam,ő egy lány.-nevetett fel hangosan Babbie.
-Lány?-csodálkozva nézett a vele szemben álló barátnőjére- Ne haragudj a kirohanásomért.-pirult bele enyhén és halványan a mondatába.
-Féltékeny! Ebből látszik,hogy szeret!!-kacsintottam egyet Babbie-ra,miközben gyengéden megveregedtem Liam hátát.
-Igen, ezért is imádjuk egymást.-ölelkezve elcsattant pár kósza csók.

*Babbie szemszöge*

-Jó reggelt srácok.-mentünk be mind a hárman az ebédlőbe,jobb és bal kezünkben 2-2 tányér,telis tele sok-sok édes palacsintával.
-Éhes vagyok!
 Éhes vagyok!-verte két kezével az asztal sarkát Niall,mint a legrosszabb kisfiú az óvodában.
-Tessék drága.-tettem elé egy egész tányért tele vagy 30 palacsintával,mert tudtam,hogy ezt egyedül is megtudja enni,közben megsimogattam dús,szőke,kócos haját nevetés közben.
-Szia El! Mikor jöttél?-néztem az emeltről lecammogó mamuszos,köntösös lányra.
-Sziasztok! Tegnap este. Jó téged itt látni.-ölelt át miközben a rekedtes hangjával válaszolt a kérdéseimre.
-Hmm.. AKCIÓÓÓ volt!-kiáltott fel Harry.
-De nem csak ott!-folytatta Niall és Liamre meg rám mutogatott miközben a szája televolt palacsintákkal ezért csak cafatok lógtak ki a szájából.
-Héé!-vettem el tőle abban a pillanatban a tányérját tele étellel.
-Add ide! Hallod? Add ide!
-Nem! Bleee.-öltöttem rá nyelvet.

Megfogtam erősebben a tányérját és elszaladtam vele,a konyhába vettem az irányt először,kikerülve a konyhapultot átszaladtam a nappaliba és onnan pedig át az ebédlőbe.
Niall végig a nyomomban volt és kergetett. Igaz,a kajáért bármit megtesz! Egy szál ír,zöld,négylevelű lóherés,feszülős boxerban rohangált szobáról,szobára utánam,vagyis inkább a tányérja után.

*Csöngettek*

Mivel én voltam a legközelebb az ajtóhoz ezért én is nyitottam ki,futás közben,lihegve.
-Sam?!-döbbentem le és az unokatesóm nyakába ugrottam tányérostul,kajástul.
-Szia Babbie!-visítoztunk mind a ketten egymás arcába.
Niall lassan de biztosan utolért.
-Niall ő az unokatestvérem Samantha.
Sam ő Niall Horan.-mutattam be őket egymásnak.
-Szia.-mosolygott rá a srác egy pirulás közben.
-Szia.-viszonozta Sam a mosolyt,de ahogy láttam ő is elpirult mert lenézett,és ugyebár a srác egy szál feszülős,sexi boxerben állt előtte.

*Samantha szemszöge*

*Bemutatkozás*

A szüleimmel lakom NY egyik nagyon eldugott,meghitt és családias környékén. Olyan mintha az a hely egy kis különálló falucska lenne, csak ugyebár nagyon kicsi "falu" úgy 20 utcából álló. Ha kilépsz a lakásból és autóba ülsz,vezetsz 3 percet máris kiértél a meghitt,családias környékből a nyüzsgés központjába, NY közepébe,ennek ellenére szerettem is élni,sok barátom és rokonom lakik itt a közelemben.
Babbie az unokatesóm,pontosabban az unokanővérem,mert én 17 éves vagyok még csak. Van egy icipici,cuki,nagyszájú,cseles,merész,ravasz,rosszcsont sorolhatnám itt a rossz tulajdonságait vagy úgy nyárig, egy öcsém Joe,de mi csak Joe babának szólítjuk.
Pár hétig maradok itt Babbie-éknál,mert ez egy ilyen nyaralásnak számít nálam.
Nagy directioner vagyok,követem minden lépését a srácoknak,de ahogy szinte mindenkinek úgy nekem is van egy személy,Niall akit jobban kedvelek egy kicsivel a többieknél,ezértis az ő lépéseit állandóan figyelem.

*Jelen*

Miután Babbie mögül kicsit lihegve előbujt a hamvas szőke hajú,fehér,csillogó bőrű srác,mert a hó felül látszódó pár enyhe napsugár amit ez az idő kitud hozni magából,pont az ő meztelen felsőtestét világította meg a tágra nyílt ajtóban,miután megjelent azzal a két nagy,csak rám figyelő kék szemeivel rögtön elkezdetek remegni a lábaim. Hiszen Ő Niall! Az a Niall!


-Niall ő az unokatestvérem Samantha.
Sam ő Niall Horan.-mutatott be minket egymásnak Babbie.
A srác kilépett egyet balra,és szorosan magához ölelt üdvözlés képen.
Ekkor még jobban éreztem,hogy egy szál alsónadrágban van,mert a hasam és a combjaim mentén éreztem a selymes anyagot,a többi testrészemnél meg csak a libabőrt a nyitott ajtó által beszivárgott hideg szellők miatt.
Félve közeledtünk egymáshoz,ő is elpirult,meg én is.

*Niall szemszöge*

Meglátva Sam-et a vékony,majdnem derekáig érő,vörös,enyhén,helyenként nagyon göndör haját,picit kipirult,talán a hidegtől a vörös arcát és a rajta lévő kicsi gödröcskéket miközben rám mosolyog.. rögtön kirázott a hideg,olyan elbűvölő egy lány.
És azok a szép zöld szempárok,mint nyáron,nappal a fű miközben visszaemlékezve a kiskorodban fekszel benne a hátsó kertben a rajta simuló hajnali napsugarakban,olyan volt,ennyire elvarázsoltak.

Mikor magamhoz öleltem,jó érzés volt.
Van egy olyan gondolatom,hogy ŐT ismerem valahonnan,vagy találkoztam volna vele,vagy láttam talán képeken vagy beszélgettem vele?! Nemtudom.. De ismerős! Ki fogom deríteni honnan!

De most odalopakodom a palacsintámért...:$





Bár úgy volt,hogy holnap hozom ezt a részt,de mivel szülinapom lesz,rájöttem,hogy SEMMI időm sem lesz felrakni!!:SS :))) 

20 megjegyzés:

  1. :)Ez nagyon jó rész!!! ( bár melyik nem az??? )A kövivel siess! És hát az utolsó mondat nagyon tetszett xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm <3 :))

      Reméltem,hogy tetszeni fog xdd

      Törlés
  2. Wow Berni ^^ !! k*rva jól fogalmaztad meg, imádtam, akár a többi részt *-* gyorsan kövit, nagyon nagyon tetszik és remélem Sam és Niall összemelegednek :D puszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm :OOO <3 <3
      háát ez majd kiderül :))

      köszönöm,hogy írsz mindig :$ <3

      Törlés
  3. Uuu de jó volt!!! Remélem Sam össze jön Niall-el és végre nem csak a kaja lesz a barátnője :P Siess a kövivel!:)
    És előre Boldog Szülinapot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))
      xdddddddd "nem csak a kaja"ez vicces volt :D

      köszönöm szépen <3

      Törlés
  4. nagyonjóóó(:
    Boldog szüliit :))

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Nagyon jó rész lett ez is! :D De ezzel nem mondtam semmi újat.:D Alig várom már a következőt remélem majd Niall és Samantha összejönnek.^^ Siess a kövivel, és nagyon boldog szülinapot! :) puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia :)
      örülök neki :DD
      majd időbe kiderül minden :))
      igyekszem vele:))
      köszönöm széepn <3 puszii

      Törlés
  6. Köviiit!!!:DDD Hát az az utolsó mondat teljesen Nialles :D sztem :D Nagyon kíváncsii vagyok hogy ebből még mi leesz úgy hogy hamar köviiiiiit!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hozzooom :DD
      akkor jó xd remélem,hogy tetszeni fog majd :D

      Törlés
  7. Hát ez nagyon jó lett... És amit utoljára mondott Niall XD:D
    Jó lett siess :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm <3
      haha xdd eredetileg nem volt benne de a végén hozzáírtam :D

      Törlés
  8. Hat ez joo :))
    nagyon lefardatam ezzen a reszen :P
    kovit:D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm <3 :)
      és ez most jó? vagy rossz?!:OO :)

      hozoom :))) <3

      Törlés