2012. december 18., kedd

2.évad 11.rész-Karácsony kezdete*

megölsz drága♥
Sziasztok!♥
Köszönöm a sok komit és a feliratkozásokat:)))

Igen,ebben a részben már nálam karácsony van! Extrahosszú rész lett,ezért ezen a héten nem hiszem,hogy már hozok ÚJ részt!

A következő rész: 13 komment 150 megtekintés után jön!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   * * *   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Az előző részben:

*Sam szemszöge*

Rákérdeztem. Remélve vártam a választ,se semmi.
Niall elővette a telefonját és lassan már a negyedik SMS-t írta,és nem szólt hozzám.
-Most komolyan ezt csinálod?
 Nem tudnál NEKEM válaszolni?!-akadtam ki rajta.
-Erre mit kellene mondanom?

Azt,hogy szeretsz Niall,hogy szeretsz... gondoltam magamban és elszomorodtam,még jobban.
-Mert jó barátok vagyunk,azért is nem akarom,hogy elmenj.-fejezte be a mondatát.
-Barátok?!-csuklott el a hangom és ismételgettem magamban ezt a bűvös,mindent megváltoztató szót.
Mikor magamhoz tértem éreztem már könnybelábadt a szemem és nem sokat láttam a szememből áradó víz miatt amiért elég homályos volt minden,nagy nehezen feláltam és egy szó nélkül felvettem a táskámat és ott hagytam.

*Ekkor SMS-t kaptam*

Nézz ki a konyha ablakon. 
Kérlek!-írta Niall.

Lementem és megtettem amit kért,nem is tudom miért,talán csak a kíváncsiság hajtott. De amit láttam.. nem hittem a szememnek!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


KÖZBEN HALLGASSÁTOK EZT: KATT!!!
(a fenti zenelejátszót meg kapcsoljátok ki!!)

Kinéztem az ablakon és a hóba rikító piros rózsaszirmokkal bele volt írva,hogy:

...Mert jó barátok vagyunk és ezért nem akarom,hogy elmenj!
De jóba lettünk,túl jóba,közel kerültem hozzád és megszerettelek.

Nem próbálnánk megy együtt?!...

*SMS-em jött rögtön miután elolvastam és próbáltam feldolgozni a helyzetet*

1:Igen vagy 2:Nem ?
Fontos lettél nekem. ♥-írta Niall.

Abban a pillanatban ahogy elolvastam az üzenetet kettesével kocogtam fel a lépcsőkön,összegabalyodott lábakkal,hogy láthassam őt.
-Igen! Még szép,hogy igen!!-futottam felé miután kimondtam ezt a két őszinte,szívből jövő mondatot amire már régóta vágytam,hogy elhagyja a számat. Oda ugrottam mellé az ágyra és egy pillanat alatt megöleltem,magához húzott és viszonozta erős szorításomat.
Niall.. iránt régóta érzek valamit,de ez csak is a cikkek és az internet miatt vannak,hogy felfigyeltem rá,sose ismertem de szerettem mégis. Imádom mikor nevet,olyan őszinte az az ártatlan mosolya mikor az arcának a jobb oldalát felhúzza és a vakítóan fehér fogai kitűnnek csókos szája mögül. Ő egy csupa szív ember aki ahol tud segít. Érzem, ebből több lehet mint puszta barátság!

*Libby szemszöge*

Zayn Malik.. nekem a világ legszebb gyémántja ami minden nap,minden percben rám csillog és csak is miattam fénylik ilyen csodálatosan. Őszinte vonzalom van kettőnk között ami az első találkozás óta megmagyarázhatatlan és varázslatos dolog.

Sosem hittem a "szerelem első látásban",de ekkor ő kopogás nélkül,óvatosan betoppant az életembe mint egy meglepetés amire rég óta vártál,és mint a forgószél egyik pillanatról a másikra felforgatott körülöttem mindent és magához láncolt egy életre pár másodpercen belül.
Ez ami köztünk van egy igazi,őszinte szerelem.. érzem és ő pedig ezt viszonozza nekem ami gyönyörű,páratlan dolog az életben!
Zayn maga a csoda,példamutató,csöndes és óvatos,gyengéd érintése megbabonáz minden lelket ezért is nem bírod elengedni és egy életre magad mellett tudhatod.
Mint az első születésnapodra kapott első ajándékod: egy apró hógömb,amit a szobád legfelső polcáról csodáltál,csodálsz is a mai napig.
Ahogyan kis fehér,vékony,törékeny ujjaiddal először megfogtad nem tudtad mi az,de az  két ismerős arc.. a szüleid a magasból gyengéden kivették kezedből és óvatosan megrázták és eléd tették,te csodáltad azt az árva hóembert ami csak is rád nézett,és a mellette lehulló fehér hópelyheket is ahogyan a mögötte lévő kis faházikóból szűrődő pislákoló fényben megcsillan minden egyes csillag formájú pehely a levegőben mint egy égi jel. A mai napig leveszed a polcról ezt a féltve őrzött kincset és visszaemlékezve gyönyörködsz az első napra mikor megkaptad,mert akkor csak a tiéd volt.
Ilyen Zayn is,örökre mellettem marad ameddig vigyázol rá,ő is pont ugyan ilyen kincs akivel az élet megtanított bánni,csodálom őt és sose akarom elengedni.
De mikor egymás idegeit súroljuk az a legrosszabb érzés,mert utólag visszagondolva neki is és nekem is nagyon fáj,de ezeken a kudarcokon felül tudunk emelkedni,mert fontosak vagyunk egymásnak.

Ez olyan mikor csodálva,tátott szájjal figyelted a hógömböt,később felmásztál kicsinek érte a polcra és titokban levetted,halkan,lassan leemelted a helyéről ,de kicsúszott a kezedből...de a szüleid ott voltak,megfogták,levették neked és a kezedbe adták a gömböt amiben a hóember biztonságosan rád mosolygott és csodásan telt a napod.. ilyen a mi kapcsolatunk is,a hullámvölgyek.. de Zayn felsegít amikor a padló hideg kövén találom magam és újra rám mosolyog.

*Eleanor szemszöge*

Louis Tomlinson.. felnőtt ember,mégis a lelke egyik eldugott kis fiókjában a világ legrosszabb kisfiúja lapul benne,aki sokszor akaratosan a felszínre tör és pillanatok alatt megnevettet mindenkit.
De a kisfiú mögött árnyékként lapul egy érzelmes emberi lény,aki a legcsodálatosabban szeret és mindent megad egy nőnek,hogy mellette egy életre boldog lehessen!
Ő egy felbecsülhetetlen ember,aki fényt hozott a szívembe!

Mint mikor kis butus kislányként átélted az első karácsonyodat és megláttad a legelső fádat..
Mikor a szüleid felküldtek azon a bizonyos napon a szobádba egyik percről a másikra és az emeletre mutattak mérgesen és te nem tudtam miért?!
Haragszanak rám?!
Mi rosszat tettem?!
Rosszat mondtam?!
De hisz én csöndbe ültem és néha néha kinyíló tátott szájjal figyeltem minden egyes mozdulatukat..
Elszomorodsz..
Ekkor kiabálnak neked,hogy menjél le hozzájuk most! Te félve,tudatlanul,lassan bicegsz le a képcsőn szorosan fogva a mellettem húzódó fakorlátot.Ekkor leérve nem nézel fel csak nagy fényre leszel figyelmes,felemeled a fejed és a sok szín ami a kis üvegcsékből jön megcsapja a szemedet,nem bírsz elnézni mert úgy pompáznak a színek,elvarázsolnak. Meglátod a szép fát amin ezek a csodálatos színek "ülnek" és leülsz elé,a szüleid fenntről figyelve mosolyognak rád,legugolnak melléd és átölelnek és egyszerre kívánnak neked ELSŐ BOLDOG KARÁCSONY-t.
Látod közben a színeket,a feldíszített fát ami abban a perceben csak neked csillog,az első élményed amitől egész karácsonykor csak mosolyogsz édesen,ujjongva mikor meglátod a feldíszített fát és türelmetlenül várod ez az ünnepet,hogy a "Mukilás meghozza a feldíszített fát".

És mikor ezek az emlékeke és érzések elfognak és eszedbe jutnak a 2012-es karácsonyodon is akkor elfog a sírás,ekkor a barátod odalép melléd miközben te úgy mint kiskorodban ülsz a fa előtt a gyönyörtől sírva,legugol melléd és megkérdezi mi a baj?!

Erre te csak odabújsz hozzá,szorosan átöleled és a fülébe súgod ezt az ártatlan kettő őszinte mondatot:
-Szeretlek. Boldog Karácsonyt Louis!


14 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett!!!! Imáádom♥ Egészet...ahogy megfogalmasztad...fenomenális ♥

    VálaszTörlés
  2. Berni ez egyszerűen csodálatos majdnem el sírtam magam szerintem,ha tovább írtad volna meg is lett volna. :)
    Nagyon szép volt. :) ♥

    VálaszTörlés
  3. londonban nem jézuska van hanem mikulás
    de nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  4. Ez elképesztő, csodálatos. *.* Egyszerűen nem találok szavakat, amikkel le lehetne írni, hogy milyen lett ez a rész és az előtte lévők is. De egy dolgot igen is tudok, méghozzá azt, hogy nagyon hamar köviit.♥

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Nagyon tetszett ez a rész is! :D Az egészet olyan jól megfogalmaztad, ami nem meglepő, hiszen tök jól írsz! :)) Alig várom már a következő részt! :)) Siess vele kérlek.:) Már nagyon várom.^^Puszi: Jenny.<33

    VálaszTörlés
  6. ez...ez egyszerűen csodáltos. ahogy megfogalmaztad fantasztikus, teljesen átéltem az egészet és visszaemlékeztem, hogy nekem milyen volt régen:) nagyon-nagyon szép lett, imádtam:) hamar hozd a kövit:3♥

    VálaszTörlés
  7. Zseniális *.* ahogyan írsz és fogalmazol az egyszerűen elmondhatatlan :) imádom <3 siess xx

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlen jó lett...
    Ezeket a részeket már nem lehet hogy dicsérni mert nincsenek rá szavak.
    Csak annyit tudok mondani nagyon jó lett és remélem hamar hozod a a kövit :D

    VálaszTörlés
  9. Megint nagyon jó volt!! Már egyre kíváncsibb vagyok h mi lesz Szenteste :) és h Sam és Niallel még mik lesznek.
    Hamar hozd a kövit=)!!!

    VálaszTörlés
  10. imádtam *-* szavakkal sem tudom kifejezni, h mennyire beleszerettem a részbe ^^ nem is tudok írni regényt, mert elvarázsoltál az írással :P ♥ gyorsan kövit, egyszerűen wow! lett :D ♥ [ezt megmagyaráztam xD]

    VálaszTörlés
  11. Nagyon Nagyon jó volt! Hamar hozd a kövit!!:)

    VálaszTörlés
  12. nagyon nagyon jó:)csodálatosan fogalmaztad meg:)gyorsan kövit:)♥

    VálaszTörlés
  13. Nagyon sőt! fenomenálisan jól sikerült.:$ Imádtam, de komolyan és a sírás kerülget*-* Már harmadjára olvasom és fogalmam sincs, hogy komiztam-e mááár.:$$$

    VálaszTörlés
  14. Annyira jól írsz,dehogy tudsz így írni????!! Annyira jóó,a kedvenc blogom! :)) hamar kövit,ez csodálatos volt!! :)) *-*

    VálaszTörlés