2012. december 23., vasárnap

2.évad 12.rész-Szeretet ünnepe*


Sziasztok! <3
Boldog karácsonyt előre is mindenkinek!:)
Ma hoztam össze ezt a részt ezért nem lett olyan szuper :(( De remélem azért elnyeri a tetszéseteket!


A következő rész: 13 komment 120 megtekintés után jön!
- - - - -  - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Előző részben:

És mikor ezek az emlékeke és érzések elfognak és eszedbe jutnak a 2012-es karácsonyodon is akkor elfog a sírás,ekkor a barátod odalép melléd miközben te úgy mint kiskorodban ülsz a fa előtt a gyönyörtől sírva,legugol melléd és megkérdezi mi a baj?!

Erre te csak odabújsz hozzá,szorosan átöleled és a fülébe súgod ezt az ártatlan kettő őszinte mondatot:
-Szeretlek. Boldog Karácsonyt Louis!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

*Babbie szemszöge*

Pár nap és eljön a karácsony.
A szeretet ünnepe és az ajándékok hada,mikor a házakat és a kerteket a rokonok szállják meg és körbejárja az utcákat a boldogság és a meleg tea és a különféle ételek illata. Ilyenkor az összes ember összetart. A legszebb ünnep az évben és a legőszintébb. Ilyenkor nem az ajándékok és a meglepetések a fontosak hanem az érzések.
Így estefele kinézve az ablakon látom,hogy a házakra,a kertekre és az utcákra szürke,sötét köd vonult ami csak foltokban világosodott ki. A dér reggel óta nem tűnt el  fákról és a bokrokról.

Megpillantottam a szembe lévő fán egy egyetlen,utolsó, árva almát...sárga volt és helyenként sötétbarna rohadást keltő foltok díszelegtek rajta,de jobban szemügyre vettem és a megszáradt,ráfagyott hótakaró vette körbe az árva gyümölcsöt mint egy meleg huzat amivel télen a tévé előtt betakarózva fekszel a meleg kandalló előtt. És abban a pillanatban egy madár a villanyoszlop tetejéről a csillogó gyümölcsöt rögtön kiszúrta,mint a gyémántot,abban a pillanatban rárepült, a többi különféle madár csak úgy követték és versenyeztek érte.. vajon kié lesz az év egyetlen,utolsó szem almája?!

*SMS-t kaptam*

Boldog karácsonyt előre is!
Holnap után találkozunk. Puszilom az egész családodat és a rokonokat is.
Még Zayn,El,Louis,Niall és Harry is üdvözölnek. Puszi <3.-írta Libby.

Harry... megint Harry...
Remélem rátalál egyszer,végre a a boldogság és egyben a szerelem is,mert már nagyon megérdemelné.
Emlékszem.. mint egy hurrikán úgy forgatta fel az életünket Liam-mel úgy 10 perc alatt.. amiben igaz.. én is közreműködtem meg a fránya érzéseim is! Amivel magamnak de főleg Liamnek nagy bánatot okoztam.. Harry-ről nem is beszélve!

Ezek az emlékek..
Olyan ez mint mikor elmész egy buliba és a barátod (aki éppenséggel Liam)önt neked egy merőkanállal,esetleg kettővel a piros,nagy nyakú pohárba a puncsból. Te belekóstolsz,ízlik megszereted ezt az italt. És mert fiatal vagy,éretlen,buta,kíváncsi fejjel eszedbe jut,hogy jobb lenne bele egy kis alkohol,így odanyúlsz a kísértés miatt ahhoz a bizonyos "tiltott gyümölcshöz"... a pálinkához (ami ebben a pillanatban Harry-t szimbolizálja ) és ekkor beleöntöd a színtiszta puncsba,egy kicsit megszalad az üveg.
Rájössz...
Minek ez neked?
Minek az alkohol?
Mi lesz tőle jobb?
NEM hiányzik az alkohol!
De ekkor egyszer csak megcsap az illata amit annyira imádsz, és az egyik pillanatról a másikra körbeölel az a bizonyos erős szellő ami a pohárból jön és akaratod ellenére elvarázsol,és egyre közelebb viszi a ajkaidat a pohár széléhez,te habozás nélkül beleiszol..
Ízlik,ezért is lenyeled,mikor a torkodat átjárja a melegség és érzed ahogy leér a gyomrodba ahol kavarog és csak kavarog. Iszol még belőle mert a vágy elkapott.. Később jönnek a folyamatosak roszabbnál roszabb következmények amiket senkinek sem kívánsz és SOHA de SOHA nem tudod majd ezt a napot magadról lemosni. MERT örökké így fognak emlékezni rád az emberek!

Harry is pont ilyen.
Elköveted azt a hibát,hogy beleiszol a "tiltott gyümölcsbe" akkor vállald a következményit is!

"Beleittam"... beleittam Harry karjaiba magamat egy másodperc alatt és belekóstoltam csodás ajkaiba.. kétszer is.. Aminek a végén a kórházba kötöttem ki!

Mint mikor a puncsból,a mérgezett alkoholos puncsból többet iszol a kelleténél,butaságokat csinálsz,hamar rosszul leszel és azt veszed észre az este végére,hogy ülsz azon a bizonyos fehér lepedővel felhúzott,kemény,recsegős kórházi ágyon,tele nővérekkel és az ismerőseiddel miközben kimossák a gyomrodat. Rossz érzés.. kellemetlen mikor azt a hosszú csövet előveszik és nehezen,de bekerül a szádba,le a gyomrodig aztán teleöntik vízzel ami görcsös nyomásokat indít el benned!

-Babbie! Gyere le.-kiabált az emeletre anya.
Abban a pillanatban eldobta a gondolataimat és lezakatoltam a lépcsőkön az emeleteken át mint egy éhes, megvadult lovascsorda.
-Igen?!-néztem anyára a konyha felé.
-Segítesz Bellának sütni? Mert ő az elmondása szerint nagy lány és tud egyedül elkészíteni egy süteményt,csak hát a mérés nem megy ennek a "nagy lánynak"!!-nézett  húgomra célzós tekintettel.
-Na gyere.-nevettem,miközben az ezüst,elektromos mérleg felé vettem az irányt.

*Később*

Sorra jöttek a vendégek karácsonyozni hozzánk.

Nagy hangzavar lepte el a házunkat,tele gyereksikítással miközben a fa és az ebédlőasztal körül futkorásztak kiabálva és visítozva, a szülők egymással kommunikálva hangos nevetésekben törtek ki, néhol magas női hangok hallatszottak, néhol pedig mély,férfi üvöltésekre lettem figyelmes.
Szeretem mikor ez a békesség és a sok szeretet és a jókedv körbeveszi a házunkat.
Csak egy ember hiányzik nagyon... Liam!
Sajnos nem tudott velem lenni,mert a szüleihez utazott ahol együtt töltötték a karácsony estét.

Kinézve a bejárati ajtón felelevenítem magam előtt a szerelmem arcát,éreztem ahogyan átölel és azzal a hadaró,mély hangjával a fülembesúgja azt a bizonyos bűvös szót.. "Szeretlek".
Meleg,erős,csontos kezeivel körbeöleli a derekamat és csak mélyen elmerülünk egymás csillogó szemeiben.

".. Ő jelenti mind azt ami jó.
Miatta születik a szó,
Örököd boldogság,hogy itt van én velem.
Ő a dal, mit suttognak a fák,
A csend, a meghitt éjszakák,
SZÁMODRA TÖBB?
MINT A VILÁG!
Ő a mindenem! .."



Boldog karácsonyt nektek kedves "olvasóim"! Remélem békességben fog mindenkiné eltelni ez az ünnep! :)
Legalább olyan jól mint Babbie-éknál! :)

És Boldog Születésnapot Louis! <3 <3 <3
Legyen a legszebb napod! :)


12 megjegyzés:

  1. Egyre jobb és jobb egy szóval: a legjobb blog amit eddig olvastam! Nagyon szeretem ahogy írsz és ahoyg megpróbálod átadni ezeket az érzéseket! Nagyon kíváncsi vagyok h Babbie mit kap Liamtől:) Hamar hozd a köviT (Kb. Karácsony után lesz?) Boldog Karácsonyt és Happy Birthday Louis!!<3(kedvenc:D<33)

    VálaszTörlés
  2. Imádom! *-* Neked is boldog karácsonyt!:) és már nagyon várom a következő részt!:)) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett:$ Napról-napra jobb részekkel örvendeztetsz meg és van mikor sírok is! Könyvbe a sztorit! .:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett :D
    siess a kövivel és Boldog karácsonyt :D
    Boldog szülinapot Louis.

    VálaszTörlés
  5. ez a rész is fantasztikus, egyszerűen imádom:) Boldog karácsonyt neked is és a csalűdodnak is:) várom nagyon a következő részt:33♥

    VálaszTörlés
  6. Imádom :) neked is boldog karácsonyt! *.* ééss Boldog Szülinapot Louisnak! <3 siess xx

    VálaszTörlés
  7. Hű, Berni ♥ !! kezdeném azzal, h BOLDOG KARÁCSONYT neked is, te Bernibébi :'33 és a családodnak is :) !! másodszor pedig megígértem, hogy regényt írok, mert hát.. na mind1, chateltünk és szntem emlékszel h miért :D nem hiszem h ez összejön xD én teljesen azt hittem, h Babbie Liam-mel fogja tölteni a karácsonyt :| el sem tudom képzelni Liam nélkül szegényt :// na mind1 :D az elejétől egymás után "nyeltem el" a szavakat, de aztán rájöttem, h lassan vége a résznek és elolvastam a csodálatos tehetséggel megáldott kezeid által összehozott részt... imádtam.. egyszerűen imádtam!! valami istenien írsz, Babbie érzéseit teljesen átéreztem :)) és a puncsos-alkoholos példázás is nagyon ott van xD gyorsan kövit!! az én komim kitesz akár ötöt is :DD szeretlek ♥ :))

    VálaszTörlés
  8. Szia Berni! :) Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok neked is!:D♥
    Nagyon tetszett ez a rész is! :D Ügyesen összehoztad, mint mindig! :D Már nagyon várom a folytatást! :)) Siess vele kérlek! :) Puszi.<33

    VálaszTörlés
  9. Imáádom..ez a r=ész is nagyon jóó♥ csodálatos vagy
    ! ;)♥♥♥

    VálaszTörlés
  10. Annyira jól írsz,remélem hamar hozod a kövit,mert ahogy megfogalmazod,az csodás!! Neked is bolodg karácsonyt! És boldog szülinapot Louis! :)) <3 hozd hamar a kövit! :DD

    VálaszTörlés
  11. Én csak nem rég kezdtem el olvasni a blogodat de már is a kedvencem!! Végre van egy blog ahol annyira jól át lehet érezni azt amit írsz:) Nagyon jó volt ez a rész IS!
    Hamar hozd a kövit!! :) <3

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó volt!!! Imádom ezt a blogot(még csak pár hete kezdtem el olvasni de már most ez a kedvencem!!<3) Hamar kövit!!:)

    VálaszTörlés