2012. november 2., péntek

30.rész "Strand"*

Little Things <3
Sziasztok ismét <3 !
Meghoztam az új részt :) Remélem tetszik,ezt ilyen aranyosra próbáltam írni:)
6-8 komi és 90 megtekintés után jön a kövi <3

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

*Liam szemszöge*

-Jól nézel ki szemüvegbe.
 Olyan vonzó vagy így.-túrt bele a hajamba Babbie,miközben az ölében volt a fejem.
-Miért,amúgy nem vagyok vonzó?-kaptam fel a fejem.
-Te mindig vonzó vagy a számomra.-ölelt át nyaktól felfele.
-Meggyógyulok valaha szerinted?-váltottam komolyra a témát,halkan és szűkszavúan rákérdeztem.
-Ez nem kérdés.
 Erős ember vagy és nem leszel vak,csak ezt hidd is el nekem,1 hét múlva ugyan olyan jó lesz vagy akár még  jobb a szemed mint régen.
-De mi van ha teljesen megvakulok?
-De nem fogsz.
-Babbie -hallgattam el pár percre-de mi van ha igen?
-De nem!
-De tegyük fel,hogy igen. És akkor mi lesz?
-Melletted leszek mindig. Ettől nem kell tartanod.
-Ennek nagyon örülök,így már egy kicsivel könnyebb.

*Csörgött a telefonom*

-Hello Niall!-szóltam bele.
-Szia.
Babbie mondta mi volt,hogy van a szemed?
-Háát nemtudom.. nem is szeretnék róla most beszélni,csak elrontaná a hangulatom.
De majd 1 hét múlva kiderül.
-Értem.. ne haragudj.
 Mit csináltok ma?-kérdezte,halottam épp valami cukrot evett úgy csámcsogott a telefonba.
-Mi nevetsz?-kicsit komoly lett.
-Cukrot eszel?
-Gumicukrot ami beleragad a fogamba.
 De honnan tudtad?
-Ismerlek Niall.-nevettünk.
-Persze,hiszen a legjobb haverom vagy. Na mit csináltok akkor ma?

-Babbie,mit csinálunk ma?-néztem fel a barátnőmre.
-Strandot terveztem,de a többieknek is jöhetnének.
-Strand! Babbie mondta gyertek ti is.
-Jófej,imádom a barátnődet!
 Megkérdezem a srácokat és majd hívlak.
-Jól van,szia.-letettem a telefont.

*Babbie szemszöge*

*Délután*

Végül mindenki ráért,eljöttek a srácok és szerencsére Libb és El is velünk tartottak.
-Nemár esik az eső!-szakította félbe a gondolataimat Libby.
-Nem is kicsit,inkább szakad az eső..-csodálkozott ki az ablakon Eleanor.
-Strand lefújva srácok-mondta Louis,barátnőjét ölelgetve.
-Sebaj,jók vagyunk itt Babbiéknál.-mosolygott Zayn.
Ekkor Niall előkapta az egyik régi gitáromat a falról,átvizsgálta a tekintetével,ráfújt egyet,megtörölgette és egy kicsit ráütött,egyszer csak elkezdett játszani rajta egy gyors,számomra ismeretlen számot.
De ahogy láttam a srácok ismerték,mert rögtök elkezdték énekelni,teljesen elvarázsoltak abban a csodálatos 3 percben,egy élmény volt őket hallgatni így együtt.
El elővette a telefonját és Libbyvel riporterkedtek,operatőrködtek,viccesek voltak.

-Hölgyem?-lépett oda hozzám Liam a 3.szám végén és felém nyújtotta a jobb kezét.
-Táncoljunk?-néztem fel rá,a srácok meg csak minket figyeltek,de énekeltek tovább.
-Ühüm..-bólintott egyet.
-De én nagyon nem tudok táncolni.
-Menni fog,hagyatkozz csak rám!-és felhúzott maga mellé.
Amikor a gyors zenére egyszer csak elkezdtünk lassúzni,mintha a srácok összebeszéltek volna,rögtön az új számukra a Little Thingsre,lassúra váltottak,erre az érzelmes,szerelmes,őszínte számra.
Szegény Liam a tánc közbe lassan már 7x léptem a lábára,elég szerencsétlennek éreztem magam,és már 7x kértem tőle bocsánatot érte,ő a végén megállt,felemelte az államat egyetlen egy ujjával és mélyen a szemembe nézett
-Nem kell bocsánatot kérned,senki sem tökéletes.
 Tudod,hogy én nagyon szeretlek?
-Édesem..-folytattam volna,de ő egy csókkal elhallgattatott.


http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg&feature=plcp <3



LÉGYSZIII komiba írjátok meg,hogy:
-Szeretnétek-e ÚJRA Harry-t a képbe:)
-Vagy nem!

Fontos lenne!:))) <3

17 megjegyzés:

  1. Nagyo jó volt :)) Sztem bekavarhat Harry egy kicsit de Babbie ne szakítson emiatt Liammel(mivel megígérte h mindig mellette lesz)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a történet..és igen..jöhet Harry újra a képbe :333 Kicsi gubanc....izgibb lenne a történet :333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jójó:) jön a képbe :DD
      köszönöm amúgy :)

      Törlés
  3. Jó rész volt!:)
    Igazából szeretném is meg nem is Harryt.:D
    Kellene bele valami pezsgés.. de nem sok .:D
    Te tudod ;):D
    kövi...:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii♥
      ezis jó válasz:)
      benne lesz szerintem :D
      igyekszem:)

      Törlés
  4. Szia! :) Nagyon jó lett! :D Alig várom már a kövi részt.:D És szerintem is visszajöhetne egy kicsit Harry a képbe.:) Siess a kövivel, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia ♥
      köszöönöm:)
      visszajön a képbe,eléggé vissza:D
      már ki is gondoltam hogyan lesz:)
      igyekszem,puszi

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon jóó lett ez a rész (mint mindegyik) :)) Már nagyon várom az új részt.Siess vele és szerintem is hozd vissza Harry-t egy kicsit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :)
      köszönöm,ez nagyon jól esik <3 :)
      visszahozom :)

      Törlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett! Sztem Harryvel izgisebb lenne :) Nagyon várom már a kövit! Siess vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia:)
      igen,szerintem is és benne lesz!!:)
      sietek :D lehet még ma felrakom

      Törlés
  7. Sztem meg ne... jobb Liammel :)
    kovit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hozom,még ma <3
      háát :S
      de gondolj bele,ha harry a képbe jön izgalmasabb lesz:)

      Törlés
  8. Szerintem jöjjön Harry de Liamék ne szakítsanak és nagyon jó lett... Még mindig azt mondom hogy nagyon jól írsz és szeretnék én is így írni... Kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még mindig köszönöm és nem is hiszem el,hogy valaki ezt írja nekem:OO♥♥

      Törlés