2012. november 19., hétfő

2.évad 3.rész- "Egy jó barát" *

Sziasztok! ♥
Na meghoztam az új részt! Tegnap este meg ma reggel hoztam össze nektek ezért nem lett túl jó,bocsánat! :S
A következő rész: 9 komi 100 megtekintés után jön!
Jó olvasást:)
- - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - 

*Másnap*

*Zayn szemszöge*

-Szegény Liam,nagyon kivan. Szinte kész idegroncs és este ez csak rosszabb volt,sosem láttuk őt még így..
-Igen,olyan kétségbeesett,olyan mint egy kis árva nyuszi a nagy sötét erdőben,aki nem találja a kiutat semerre sem,ez a Harry dolog, és Babbie a kóma szélén egy lépéssel.. tönkreteszi!
 De nem csak őt,hanem mindenkit is.-szomorodott el Libby.
-Rezeg a zsebed.-mondtam neki,miközben ölelgettem a nagy fotelban.
-Ja igen,köszi.-elejtett egy aranyos mosolyt és a telefonjáért nyúlt,megnézte,ijedt arcot vágott,a szeme kikerekedtek és az asztalra dobta...
-Mi a gond?
 Ki írt?
-Nem fontos.-felállt az ölemből és átült a kanapéra.
-Most mi van?!-csodálkoztam.
-Mi lenne?-hurrogott le.
-Olyan merev lettél. Ki írt?
-Nem mind1???!-meredt maga elé pár percig aztán megszólalt..-Nem fontos!!
Felállt,kiment a bejárati ajtóhoz,magára kapott egy kabátot és egy cipőt és máris távozott.
Hallottam a kapu hangos becsukódását,de hát Libby nem becsukta,inkább becsapta,eléggé ideges volt.
Nem értem.. Miez?
Babbieról írtak? De akkor mondta volna,ennyire rossz a helyzet?
Vagy a kapcsolatunk romlott meg,hogy nem mond el semmit mostanában? Mert ez az SMS dolog már nem az első!

*Libby szemszöge*

Nagyon szomorú lettem az SMS láttán,igazából nem Zayn tehet róla,de mikor kérdezte "Ki az? Baj van? Mond el!" stb. azon húztam fel magam eléggé,persze ok nélkül bántottam meg és viharoztam ki a lakásából.
Eléggé fájó pont nekem ami megijeszt,de lassan 2 hete kapom az SMSeket napról napra egy "Jó barát" nevű embertől,hogy hagyjam békén Zayn-t mert ha nem akkor a családom és Babbie bánja a dolgot.
Az elején még nem is figyeltem fel az üzenetekre,de mikor e-mailben is kaptam őket...
Talán a barátnőm miattam fekszik kórházban? És talán miattam veszekszik a családom,pontosabban a szüleim ennyit? MIATTAM! Lehet tényleg szakítanom kellene vele?
De az nekem nagyon fájna,de főleg Zayn bánkódna! Mi van ha olyan állapotba kerülne mint Liam most?
Bármilyen lépést is tennék valakit bántanék!

A gondolataimmal együtt elindultam az utca végén lévő "kis erdőbe",szerettem ott lenni,szerettem egyedül lenni,csak ott,csak én.
Volt egy fa,amin egy hinta lógott,kicsit cafatos volt már a kötél,de strapabíró,régóta ott állhatott,szép volt az a fa,nagy lomb és így lassan tél fele tele volt színes levelekkel amik csak hullottak le a földre,szerettem a lehullott levelekben sétálni,főleg belefeküdni,mint kiskoromban,rossz gyerekként,mindig visszajöttek a régi jó emlékek,de ez a múlt,most csak a rossz van..

Felmásztam a fa egyik erős nagy ágára,nekidőltem a törzsének és a lábaimat arra az egy ágyra raktam amin ültem,kényelmes volt,és az egész utcát beláttam innen.
-Itt mindig biztonságban érzem magam.
 De mit tegyek? Mi tévő legyek? Segíts.-kérleltem az öreg fát,mintha egy régi barátom lenne.

*Ekkor SMS-t kaptam*

Ne merj neki erről semmit se mondani!
Tudod mit tegyél? Hagy el őt,ÖRÖKRE kicsilány.
Amíg szépen mondom.        xoxo "Egy jó barát"

-Kivaaaagy? És mit akarsz tőlem? Hagyj békén!-ordítottam torkaszakadtából és végig a földet figyeltem és a kis erdőt,hogy honnan figyel ez a "jó barát".

*SMS*

Egy jó barátod.
De ha nem szakítsz vele.. akkor az ellenséged!
Babbie kipipálva,a szüleid is. Hmm most talán Zayn fog bajba esni ;)
xoxo "Egy jó barát"

-ÁÁÁÁÁ..rohadj meg!-dobtam le a telefonomat a fáról,ami másodperceken belül egy nagy csattanással földet is ért.
Féltem..ki ez az őrült aki zaklat? Nincs jobb dolga? Unatkozik?
Talán Zayn egyik fanatikus rajongója,talán az egyik volt barátnője..
Nem tudom! Nem értem. 
Nem mertem lejönni a fáról,nem mertem megmozdulni. Biztos most is itt van valahol,most is figyel,minden mozdulatomat követi az elmúlt időben. Talán nyomoz utánam? De miért pont én?
Ne.. félek! Egyedül vagyok egy erdő kellős közepén,és csak lefele mehetek.. ahol ott van ő és a gondok!

*Liam szemszöge*

-Zayn!
 Hallottam veszekedtetek,hol van Libb?
-Áá!-legyintett egyet  jobb kezével és rácsapott a konyhapultra.

*Csörgött a telefonom*

-Igen?!-szóltam bele.
-Jó napot.
 Dr. Juris vagyok az UMDS kórházból. És a barátnője Babbie Balding miatt hívjuk, az őn
számát adta meg a hölgy első számú családtagnak akit hívjunk ha bármi jó vagy rossz történik vele.-ennek örültem,hogy engem mondott,jól esett. De mikor mondta? Amikor bevitték nem volt magánál!
-Jó napot doktor úr. Igen! Felébredt?
-Háát.. fiatalember..


Remélem tetszett annak ellenére,hogy összecsaptam :S :)
twitcam ♥

20 megjegyzés:

  1. Összecsapott? O.o az maximum a matek dogám lesz holnap, mert semmit sem értek :P és ugye bírsz engem kínozni? :'( itt abbahagyni? :oo hogy képzelted ezt? :oo kérlek, minnél hamarabb hozz részt, mert én fogok idegösszeroppanást kapni!! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig összecsaptam :SS mert minél hamarabb akartam nektek hozni az új részt!:)
      sikerült a dogás?:O:))
      igyekszem vele!!!!♥

      Törlés
  2. nagyon jo csak megkérhetlek hogy írd ki mikor jön a kövi?thx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemtudom pontosan kiírni,ne haragudj:S
      a komi és a megtekintés határ kell hozzá!

      Törlés
    2. Az 1 -2 nap alatt meg vanB-) nem baj.

      Törlés
  3. Jesszusom...
    Miért hagytad itt abba?
    Ezt most komoly. Én nem bírom sokáig míg hozod.
    Eszméletlen és remélem Zaynnek nem lesz semmi baja.
    Amúgy mi van Liam szemével?
    Siess kérlek:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert így izgalmas :D
      Liam szeme? Pár rész múlva arra is kitérek!:)

      sietek!♥

      Törlés
  4. Egyre jobb és jobb:9 Pont itt kellett abba hagyni?:D Megfogok halni a kíváncsiságban/és a találgatásban h mi lesz :DD :))Jaj csak ne szakítson Libby Zaynnel:(( Mikor jön kb a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?:O köszönööm♥
      igen,pont itt :DD

      2-3 nap!

      Törlés
  5. hm:@@ itt abbahagyni? komolyan gondolod?:o
    amúgy nagyon jó! hamar köviiit <3 :) és egyáltalán nem lett rossz(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm..igeeen :$ ♥
      köszii:) ♥ hozom,hozom ;)

      Törlés
  6. jjaaaaaajjj mér pont itt hagytad abba:)am jó lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy jobban várjátok a következő részt :D
      köszii♥

      Törlés
  7. Jó lett így tovább. :)
    Viszont lehetne,hogy a rész elejére oda írod az előző részből a végét,hogy ne kavarodjak/kavarodjunk össze? :) úgy mint az elején. :)
    Köszi előre is. És még egyszer nagyon szuppi.. :) Hamar a kövit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm:)))

      okés,ha nem tudod követni akkor úgy teszem ki:)
      köszi,hogy szóltál :D
      köszii♥

      Törlés
  8. Szia! :) Jujj nagyon jó rész lett,ezzel gondolom nem leptelek meg.^^ Viszont nagyon kíváncsi vagyok a kövire.:) Most is a legjobb résznél hagytad abba, most izgulhatok hogy mi lesz.:(♥ Siess lécci a kövivel, puszi! :D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia :)
      köszönööm:D de,meglep :)
      Pont azért hagytam abba itt :D
      igyekszem vele:)♥

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. TE megakarsz ölni engem úgy látszik..:s imádom a blogod <3 *-*

    VálaszTörlés