2012. november 25., vasárnap

2.évad 5.rész- 105ös kórterem, a "szobám" *


Sziasztok!♥ Kicsit késtem.. bocsánat! 
Remélem tetszeni fog:) Tudom eléggé érzelgősek,de remélem így átlehet érezni a történetet és azt ami a szereplőkben játszódik le!

Köszönöm,hogy olvassátok és,hogy ennyit komiztok♥ Nem is tudjátok mennyire jól esik♥*-*
A következő rész: 10 komi 10 megtekintés után jön!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Az előző részben:
Végigfolyt az arcomon egy kósza könnycsepp,fájt amit tenni fogok,visszagondolva fájtak az emlékek.
-Zayn!-löktem el minden rajongót,odarohantam hozzá,átvágtam mindenkin és mindenen és belebújtam a vállába,szorosan átöleltem,magamhoz húztam és szó nélkül csak sírtam.
-El kell valamit mondanom!-súgtam szipogva a fülébe-Már nem bírom tovább..
Belegondolva,hogy utoljára ölelhetem át.. borzalmas.. nagyon.. fáj!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Mi a gond?-tolt el gyengéden magától és lenézett rám.
-Valaki...
-Mondjad.
-De..hát.. valaki..-dadogtam,szipogtam,zihálva beszéltem hozzá miközben potyogtak a könnyeim.
-Gyere!-megfogta a kezem és kihúzott a nagy tömegből.
Az összes rajongó szeme ránk szegeződött,végig figyeltek mi történik,mintha csak a tévét néznék,csönd volt, síri csönd,néha-néha bekiabált valaki,de nem is figyeltünk rá.
-Lányok! Köszönöm,hogy itt voltatok,csodálatos volt veletek találkozni.
 Komolyan! De nekünk most mennünk kell,mert el kell intéznünk valamit.. Puszi.-rájuk kacsintott amitől mindenki rögtön nagy sikításba kezdett. Mielőtt távoztunk volna összekulcsoltuk a kezünket és kaptam egy gyengéd simítást a hátamon.

Találtunk a nagy parkban egy üres kis teret,aminél csak egyetlen egy pad volt tele virágokkal,bár nem láthattam az összeset milyen szépen pompáznak,mert november volt,jött a hideg,a fagy, a szél. Bár pár kósza  ibolya feltűnt némely helyen körülöttünk,imádtam az illatát,mindig a kiskoromról maradt apró foszlányok jutottak az eszembe,meg amiket a szüleim meséltek.
-Mesélj kicsim.-zavarta meg Zayn békés,lágy,halk hangjával az emlékeimet,mikor leültünk a hideg padra-Megoldjuk,csak mond el!
-Valaki zaklat.-sírtam el magam.
-Ó te jó isten!-ennyi volt a reakciója. Hangjából ítélve eléggé elszomorodott és meglepődött a halottak után,megfogta a tarkóm és lassan a mellkasához nyomta a fejemet,kaptam egy puszit és szorosan magához ölelt.
Éreztem,hogy megért,mellettem van és megoldjuk együtt ezt a gondot is!

Később elmeséltem neki mi történt a kis erdőben és,hogy azt mondta a "Jó barát",hogy Ő lesz a következő,ezért szakítani akartam vele,de csak azért,hogy megóvjam mindentől és mindenkitől.
Szerencsére megértette a helyzetet,nem haragudott és megbeszéltük,elterveztük,hogy minden áron kiderítjük ki zaklat engem hetek óta betegesen..

*Babbie szemszöge*

*105ös kórterem, a "szobám" *

Lassan mindenki meglátogatott a mai nap alatt,itt voltak a srácok kivéve Zayn és Libby,de a többiek elmesélték,hogy miért. Itt voltak a szüleim,a nagyszüleim és a testvérem Bella és Adam is.
Harry csak a "szobám" üvegén át nézett engem és a látogatóimat mindvégig,nem jött be.. csak nézett.
Csak egy valaki hiányzott a srácok közül.. Liam..

Liam... a nevétől,a gondolatától,az emlékétől is szomorú lettem és a torkomat ilyenkor folytató,szorító,görcsös nagyon meleg érzés járta át. Azért lehetett mert mikor rágondolok sírnom kell,és mindig visszatartottam mindig eltaszítottam a mai nap alatt az érzést,az emléket,vagyis csak próbáltam,de senki sem tudta velem elfelejtetni.
-Szia.-jött be az emlegetett személy.
-Liam?!-kimondva ez a szó,ez a név mégjobban megviselt,láttam őt,ránéztem és abban a pillanatban már nem tudtam visszafolytani,magamban tartani az érzéseimet,sírni kezdtem..
-Babbie!-becsapta magam mögött az ajtót és odarohant hozzám,letérdelt az ágyam mellé.
Elkaptam a fejem,nem akartam,hogy lássa,tényleg sírok,mert ezzel neki is fájdalmat okozok,ezért csak néztem kifele a panelekre néző ablakomon.

Erre ő szótlanul csak megfogta a kezeimet.
Átjárta a testemet a jóleső melegség.
Bal kezét az arccsontom jobb oldalára tette,végigsimította és felé fordította a fejemet,közel hajolt hozzám,nagyon közel.
-Ne haragudj.-ahogyan ezt kimondta halottam ebben a síri csöndben még azt a nehézkes lélegzetvételét is,mintha egy szikla esett volna le róla,hogy ezt kimondta.
-Hülye volta. És az az este...
 Nagyon sajnálom.-suttogta és könny belábadt szemekkel emlékezett vissza arra a bizonyos estére ahogyan végignézett rajtam.
-A kezed.. be van kötve.
 A lábad és a fejed is. Lelkileg sem lehet jól és én nagyon,teljes szívemből sajnálom a történteket.
Babbie!-mondta és csak mondta de egyszer csak elhalkult minden,belenéztem a nagy szemeibe és elmeredtem,egy másik világban éreztem magam,egy másik helyen,a fejemben halottam még csöndben,néhány szót Liam beszédéből,ahogyan csengtek a szavai békességet éreztem,mint amikor az óceán partján ülsz,egyedül, egymagadban. Mint amikor hallod a fölötted keringő sirályokat és más különféle,számodra ismeretlen madarakat,mikor hallod a szelet,ahogyan felkapja a földről a homokszemeket és arrébb viszi a fára. Mint amikor a szél ugyan úgy belekap a falevelekbe és a bokrokba és az odaültetett pálmafák leveleit fújja amikor csilingelve zörögnek melletted. Csönd volt ott,és békesség,mint mikor Liamet hallgattam ahogyan őszintén beszél.
-Liam?!-szólaltam meg mióta először bejött.
-Igen?!-nézett le rám aggodalmas könnyes szemmel.
-Nem haragszom. Szeretlek!

Liam abban a pillanatban óvatosan,de mégis férfiasan,erőteljesen magához szorított átérezve minden fájdalmat és szeretetet a mondatom mögött.

Kinyitottam a szemem miközben még mindig ölelt és Harryt láttam meg először kicsit homályosan,a szeme szűrődő fény miatt de utána élesen,láttam fájó,gyötrő tekintetét ahogyan rám pillant,mint akibe éppen most döfnek bele egy kést a szívébe,utána a tüdejébe,és a mellkasába,végig a összes testrészén...
"Sajnálom"-tátogtam neki,de ő csak beletúrt a hajába,csalódottan és idegesen, és abban a pillanatban nekidöntötte a fejét az üvegnek és láttam rajta,hogy fáj neki..

Bolondok♥ BAMBI:)

26 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a részt!!!Nagyon jó lett♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik *-* a végénél elbizonytalanodtam :|| nemtudom eldönteni, h örüljek Liaméknek, vagy sajnáljam Hazza-t :|| mind1, gyorsan kövit :D !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki ♥ ((:
      máár elmagyaráztam tegnap :DD

      Törlés
  3. nagyon jó lett ,mint mindig ! Istenem nem sok kellett hogy el sírjam magam,de nagyon hamar hozd a kövit ! :DD :'(

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Sajnálom, hogy az előzőkhöz nem írtam de most írok ide. Ez a rész egyszerűen fantasztikus lett. Imádom ahogy írsz. Gyorsan köviit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) nembaj,én annak is örülök,hogy olvasod♥
      de köszönöm,hogy írsz!:)
      köszönöööm*-*:$ ♥

      Törlés
  5. Nagyon, nagyon, nagyon jó lett:D
    Hihetetlen :D
    Kérlek siess vele :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Nagyon jó lett:) Gyorsan Kövit!!!! :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon gyorsan újat!!!!:))
    Örülök Zayn-éknek,viszont Harry-t sajnálom...:((
    Ne mindig Ő legyen légyszi a rossz.:( Harry <3

    De nagyon jóóóóóóó.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amilyen gyorsan tudom befejezem a részt és máris hozom majd!!:)

      nem lesz!♥

      Törlés
  8. köviit.!:))
    Szegény Harry:(( amúgy nagyon jó lett.!!(:

    VálaszTörlés
  9. Hamar köviit!!:)) Eszméletlenül jól írsz nagyon tetsziik !:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nagyon jól esik! komolyan*-*
      köszönöm neked!♥

      Törlés
  10. Szia! :) Nagyon tetszett.:D Örülök Zaynéknek hogy megtudták beszélni.:) De egy kicsit én is elbizonytalanodtam.:) Mert örülök Liaméknek, de viszont Harryt sajnálom, hogy szenved.:( Mindenesetre imádtam!^^ Kíváncsian várom a folytatást és hogy mi lesz még ebből a szerelmi háromszögből. Siess, puszi! :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia♥
      örülök neki:)
      Maajd a következő részben talán már tudok ki mellé állj:)
      köszönöm,hogy mindig ilyen tartalmas komikat írsz!!*-*
      hozoom,puszi♥ köszi még1x

      Törlés
  11. Nagyon jó. :)
    Köszi,hogy oda írtad az előző részből egy részletet. :)
    Hamar a kövit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      nincs mit,talán a többieknek is könyebb így :D♥

      Törlés
  12. Nemrég keztem el olvasni a blogod, hát én az utóbbi részeknél és ennél is sírtam. Nagyon imádom^^ Nemtudom mi lesz ebből a szerelmi háromszögből, de remélem mindenkinek jó lesz:) Zaynéknek nagyon örülök. Siess a következővel:33♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek nagyon örülök,hogy olvasod♥
      igen?:OO úúristen dejó*-* akkor átjött amit írni akartam,amit elgondoltam :))

      köszönöm♥ sietek!!

      Törlés
  13. Jujujujjj...
    dejo h Liamek kibekultek ♥
    kovit :D

    VálaszTörlés