2012. november 22., csütörtök

2.évad 4.rész-Visszaemlékezések..*

vedd le,vedd le,vedd le kérleeeek♥
Sziasztok♥ Remélem nem unjátok az érzelgős részeket!:$ :D
A következő részben már Babbie és Liam lesz főleg a főszerepben! És kiderül MINDEN!
A következő rész: 9 komi 100 megtekintés UTÁN jön!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

EZT hallgassátok közbe: KATT!

Az előző részben:

*Csörgött a telefonom*

-Igen?!-szóltam bele.
-Jó napot.
 Dr. Juris vagyok az UMDS kórházból. És a barátnője Babbie Balding miatt hívjuk, az őn
számát adta meg a hölgy első számú családtagnak akit hívjunk ha bármi jó vagy rossz történik vele.-ennek örültem,hogy engem mondott,jól esett. De mikor mondta? Amikor bevitték nem volt magánál!
-Jó napot doktor úr. Igen! Felébredt?
-Háát.. fiatalember..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


-Háát.. Fiatalember.. nagy csoda,de örömmel mondhatom,hogy a kisasszony felébredt.
-Tudtam! Tudtam! Tudtam!
 Köszönöm doktor úr! És mikor lehet bemenni hozzá?
-Legkésőbb 1 óra múlva,ugyanis akkor kezdődik a látogatási idő.
-Köszönöm! Megyünk is.
-Már nagyon várja önöket.
 Viszlát.-és kinyomta a telefont.

Rögtön örömökbe hívtam mindenkit és lassan 40 perc múlva összeszedtük a bandát és Babbie szüleit is.
Bár Libby és Zayn csak később jönnek..

*Libby szemszöge*

*Otthon*

-Haló? Itt Zayn Malik.
-Szia.-köszöntem halkan,egyhangúan.
-Úristen,végre,hogy jelentkeztél!
 Kié ez a telefon?!
-Nyugi már!-emeltem fel egy kicsit a hangom-Otthon vagyok, a vezetékesünkről hívlak.
-Ja értem. Nem jössz át?
-Pont ezt akartam kérdeni,de nem találkozunk inkább a parkba 10 perc múlva?
-Jójó. Ez jó ötlet. Sietek,puszi.
-Szia.-köszöntem olyan egyhangúan és halkan mint amikor elkezdtünk beszélgetni.


*Gyorsan felkaptam magamra ezt*

És elindultam a Parkba,a házunktól 5 percre volt és persze rögtön kiszúrtam a főbejáratnál Zayn-t.

Mert körülbelül 20 lány állt körülötte,sikongattak,kiabáltak, fotókat készítettek,kameráztak és autó grammokat kértek tőle.
Én csak megálltam a melettük lévő oszlopnál és nekidőltem.
Nem vettek észre,csak néztem Zayn-t,hogy milyen aranyos és közvetlen a rajongóival.

Közben elmélkedve visszaemlékeztem a pillanatokra,ami velünk történtek,és egy örök életre jó mélyen elzártam egy kis dobozba a szívemben,mert ezt a dobozt bármikor szívesen fogom kinyitni,bár ha még fájó pont is lesz,mert lehet ez már csak a múlt..
Az első találkozásunk az első igazi randink mesébeillő volt.
"-Nagyon tetszel.-mondta halkan Zayn.
-Tessék?-értettem mit mondott,csak jó volt hallani.
-Nagyon tetszel.-ismételte el és nyomott egy puszit az arcomra."

Ez volt az első mikor a szép,rózsaszínes ajka hozzáért a bőrömhöz,az első amikor azt mondta,hogy tetszem neki. És én így szakítsak vele?
De hiszen szeretem,de ha nem teszem meg akkor bántani fogják,hiszem Ő következik. 
Emlékszem mikor először mondtam el neki,hogy szeretem,először tártam ki neki a szívemet,úgy mint még idáig senkinek soha,és ő viszonozta nekem először ugyan úgy,mint még soha senki..
"-Szép vagy.-folytatta.
-Zayn!-emeltem fel a hangom.
-Tessék?-csodálkozott.
-Háát..
-Mond!
-Hogy is mondjam?
-A szemembe.-megfogta az arcom és gyengéden,röviden megcsókolt.
-Szeretlek!-mondtam rögtön utána."
Ekkor volt az első csókunk,mikor megfogta az arcom és magához húzott abban a pillanatban libabőrös lettem,és most is ez az érzés fogott el,járta át a testem a pillanat,a visszaemlékezés.
Hiányozni fog!
Az érintése,a lélegzete, a hangja,mikor esténként lágyan és kedvesen odasúgta,hogy mennyire szeret,a csókjai amiben egy egész életben eltudnék merülni,a puszijai és ő maga.
Hiányozni fog mennyire tud szereti,csupa szív és örülök,hogy egy ilyen férfit találtam magam mellé.
Nagy fájdalmat fogok neki okozni,tudom,de hiszen őt védem!

Végigfolyt az arcomon egy kósza könnycsepp,fájt amit tenni fogok,visszagondolva fájtak az emlékek.
-Zayn!-löktem el minden rajongót,odarohantam hozzá,átvágtam mindenkin és mindenen és belebújtam a vállába,szorosan átöleltem,magamhoz húztam és szó nélkül csak sírtam.
-El kell valamit mondanom!-súgtam szipogva a fülébe-Már nem bírom tovább..
Belegondolva,hogy utoljára ölelhetem át.. borzalmas.. nagyon.. fáj!


28 megjegyzés:

  1. Wow *-* !!! egyszerűen lenyűgöz az, hogy teljesen át tudom érezni/élni a leírtakat! ez azért már hátborzongató :D de nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon és még 1000x leírnám, h nagyon tetszik :)) hamar kövit!! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök,mert ezek szerinte valamit jól csinálok:)) *-*
      én meg nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon köszönöm ♥

      Törlés
  2. Mindjárt sirok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jo értelemben.

    VálaszTörlés
  3. naagyon gyorsan következőt!olyan szép.:')*-*

    VálaszTörlés
  4. gyorsan újat!!!:)))
    :(( szomi lett.:'(( deeeeeeeeeeeeeeee már kíváncsi vok a kövire.:)
    Gyorsan!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett:D
    Istenem kérlek ne szakítsanak olyan cukik együtt...
    Kérlek ne szakítsanak.
    Siess a kövivel. Nagyon jó :D♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm♥
      nem mondok semmit sem.
      igyekszem vele♥ :)

      Törlés
  6. Megint pont itt abba hagyni? Ez most komoly? Am iszonyat jó volt és nagyon szomorú ezzel a számmal...majdnem elsírtam magam:((remélem Libby meggondolja magát:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,megint!:$ :DD
      ennek örülök végül is,mert akkor átjött az amit írni szerettem volna:))

      Törlés
  7. Szia :) Nagyon jó lett! :D Annyira áttudtam élni, hogy majdnem elsírtam magam, főleg ezzel a számmal de imádtam.:D Remélem nem szakítanak. Siess a kövivel, puszi! :)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia*-*
      köszönöm:) eeez jóó:$ akkor átérezted a történetet :)) :O
      igyekszem velee♥

      Törlés
  8. Gyorsan kövit!!!! :D Legeslegjobbrészaitvalahaolvastam♥ és ezt így egyben:3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hozom,hozom,idővel:)
      igen?:OO azta.. nagyon nagyon nagyon köszönöm:$ *-*♥♥

      Törlés
  9. uristen,úgy olvastam mintha 'ott lennék':D nagyon jó:) remélem is libby meggondolja magát,és mégsem szakít zaynel:s:$ siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?:DDD köszönöm♥
      majd kiderül időben minden!:) igyekszem vele!

      Törlés
  10. Nagyon jó lett Szegény Libby Hát nem lennék a helyében . Hamar hozd a kövit

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! Teljesen átéreztem :) Gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  12. ez nagyon nagyon nagyon jó lett.!
    átéreztem..
    hamar kövit.♥ (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg nagyon nagyon nagyon köszönöm! ♥
      ennek örülök:))

      Törlés
  13. Hamar köviit!:))
    nagyon jóóó!!:))
    teljesen át lehetérezni :)

    VálaszTörlés
  14. azta *o* ez nagyon jó lett :'D most komolyan úgy sajnálnám, ha Libbyék szakítanának :'// olyan aranyosak. :)
    siess a kövivel <3 :)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm♥ nem biztos,hogy szakítanak!:)

      Törlés