2012. augusztus 31., péntek

5.rész Harry vagy Liam*

Köszönöm,hogy egyre többen írtok,jólesik!:)
Sokan kértétek,hogy legyenek HOSSZABBAK a részek,hát tessék megkaptátok!:))



-Szia,de nem Libby vagyok.-mondta a hang,nagyon ismerős volt,de nem tudtam beazonosítani ki az.
-És ne haragudj,hogy felkeltettelek,de nem tudtam,hogy még alszol.-mondta.
-Jaaj,szia Harry,először nem ismertem fel a hangodat.-mondtam.
-Semmi gond,nincs kedved ma találkozni?-kérdezte.
-Háát...nemis tudom,ne haragudj,de a múltkori után nem nagyon szeretnék..-mondtam kételkedve.
-Pont ez miatt kértem el a számodat a tudakozótól,mert ezt szeretném veled megbeszélni.-mondta.
-Jólvan. Neked hánykor lenne jó és hol?-kérdeztem.
-Úgy 2 körül? És elmegyek érted,és akkor beülhetnénk a Starbucksba.-vettette fel Harry.
-Jó,akkor várlak. Szia.-és letettem.

*Később*

-Csá..-köszönt a bátyám Adam,mikor kijöttem a szobámból.
-Te meg hol voltál? 2 napja nemis láttalak..-mondta flegmán.
-Mit érdekel mostanában téged,hogy hol vagyok?Törődj a magad dolgával.-mondtam.
-Mi a fene...-mondta volna Adam,de Bella a húgom rohant fel a lépcsőn és belevágott a szavába.
-Babbie,te és Harry Styles?-kérdezte izgatottan.
-Én és Harry? Mi történt? Mi van?-kérdeztem.
-Az újság! A mostani Gossip címlapján vagytok és smároltok!Nézd!-és oda dugta az orrom elé az újságját.
-Tedd már el,anyuék nehogy meglássák.-mondtam kicsit feszülten,nem örülök,hogy a tesóim megtudták azt,ami nincs is.
-Óóó anyuuu!!!..-kiabált a bátyám.
-Fogd be Adam!Kérlek ne mond el.-kértem.
-Hmmm.. nemis tudom,ha szerzel a csajomnak  1D-s aláírást akkor rendben vagyunk!-alkudozott.
-Jó,de még nem mostanába hozom.-mondtam.
-Oké.-vágta rá.

-De Babbie!Nekem még azért elmesélhetnéd mi történt.-kérte a húgom.
-Majd később jó?!-mondtam.
-Okéé!-mondta csalódottan,és otthagyott.
-Reggeliii!-kiabált fel anya az emeletre.

Minden reggel együtt reggeliztünk,és együtt is vacsoráztunk.
Anya palacsintát sütött,voltak hozzá szirupok meg nutella és minden féle lekvárok.
Apa késésbe volt a munkahelyéről,ezért is elvitt pár darab palacsintát és már rohant is.
-Anya ez isteni finom volt.-mondtam.
-Köszönöm kicsim.-válaszolta.
-Ma vagyis pár óra múlva elmehetek itthonról egy kicsit?-kérdeztem.
-Persze,de mikor jössz?!.-anya.
-4 fele szerintem.-válaszoltam.
-Jólvan.-mondta.
-Felmehetek?-Adam.
-Igen,fiam. Tiis menjetek fel nyugodtan.-mondta anya.

Felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopomat,felmentem twitterre és facebookra.
Nagyon sok levelet,képet,hozzászólást és linket kaptam az újság miatt.
Ismeretlen emberek jelöltek be és irogattak nekem. Többnyire ezek a kérdések voltak:
-Harry és te együtt vagytok?
-Mivan köztetek?
-Jártok?
-Mióta vagytok együtt?
-Miért titkoljátok a kapcsolatotokat?
És elég sok goromba,gonosz és féltékeny levelet is kaptam,ezértis inkább kiléptem,mert csak
szomorú lettem tőlük.

*Csörgött a telefonom*
-Szia Babbie! Ma akkor átmehetek hozzád,hogy elmeséljem mi volt tegnap?Mert már jobban vagyok.-mondta Libb.
-Szia Libby! Annak nagyon örülök.Hát este fele nem lenne jó?
Mert képzeld,Harry hívott,hogy beszéljük meg a múltkorit és találkozzunk 2körül.-mondtam.
-2???! Babbie,kész vagy már? Mert 30 perc és 2 óra!!-mondta hadarva.
-Mi,mi?? Köszi Lib,hogy szólsz,akkor sietek. Szia. Majd hívlak.-mondtam és gyorsan letettem

Pont elkészültem,mert közben Harry írt egy sms-t:
Szia Babbie,itt vagyok a házatoknál. Zayn adta meg a címet. Várlak,Harry.

Gyorsan felkaptam magamra ezt.
És már mentem is le.
-Sziasztok! Elmentem,majd jövök.-kiabáltam és kimentem Harryhez.
-Szia,nagyon jó nézel ki.-és adott két puszit.
-Szia,köszönöm szépen.-mondtam.
Beültünk a kocsiba és 3 perc alatt odaértünk a kávézóba. Harry kért 2 kávét és leültünk a kinti asztalhoz és 
belekezdett a mondókájába:
-Babbie,ami a múltkor történt itt a hátsó ajtónál a fotósok és az újságírók előtt az a cs..-nem hagytam,hogy végig mondja.
-Igen,tudom. De miért volt az? Reklámfogás? Vagy mi akart lenni?-kérdeztem.
-Tetszel nekem. Az első pillanattól kezdve. Nem tudtam,hogy mondjam el és ott voltak az
újságírók meg a fotósok,és úgy gondoltam,hogy az jó alkalom lenne,hogy kifejezzem.-mondta.
-Harry.Őszintén,nekem is tetszel,de én nem szeretnék most kapcsolatot se semmit veled.
Kérlek ne haragudj,nem ismerlek még szinte semennyire,és ez korai is,de aranyos srác vagy,barátok még lehetnénk.-mondtam.
-Neked más is tetszik.-mondta.
-Igen.-mondtam és nem mertem a szemébe nézni.
-Más is,aki jobban mint én. Más akivel még csak egyszer találkoztál,de már tetszik..-mondta.
-Honnan tudtad,hogy ő tetszik?-kérdeztem.
-Miután Liam és Zayn este hazajöttek,Liam egész este  buli alatt rólad mesélt..-mondta szomorúan.
-De nem mondtam semmit,mert nem akartam bekavarni a dolgaitokba.-fejezte be Harry.

*Kicsit később*

Hazafele sétáltunk és találkoztunk pár rajongóval,fotzkodtak Harryvel és kértek tőle autogrammot.
-És ha nem haragszotok akkor megkérdezhetnénk,hogy te a barátnője vagy?-kérdezte az egyik rajongó.
-Nem,ő csak az egyik barátom.-nézett rám Harry és mosolygott.
Jó érzés volt,és úgy gondoltam,hogy akkor ezt megbeszéltük.

*Csörgött a telefonom*
-Szia Babbie.-mondta.
-Szia Liam.-köszöntem. Ahogy kimondtam a nevét Harry rögtön rám nézett.
-Nem lenne kedved ma este találkozni?-kérdezte.
Harry végig figyelt,hogy mit mondok és csalódottnak tűnt,amiért Liam felhívott..
-De persze lenne.-mondtam.
-Jólvan,akkor még ma hívlak,hogy egyeztessünk.-mondtam.
-Jólvan,szia.-köszöntem el.
-Már előre várom. Szia.-Liam.
-Énis.-és letette.
Örömmbe legszívesebben megöleltem volna Harryt,hogy "úristen,elsem hiszem Liam Paynnel randim lesz"
és,hogy kedvel ahogyan Harry elmondta és,hogy annak mennyire örülök,mert énis nagyon kedvelem.
Ahogyan Harryt is,ezért is nem tehettem,gondolnom kelett az érzéseire ezért semmi örömöt nem
mutattam ki magamon. Harry hazakísért és elköszöntünk,megígértem neki,hogy majd valamikor még találkozunk.
-Sziasztok.Megjöttem.-mondtam.
-Szia kicsim.-köszönt anya.
Mentem felfele az emeletre,mikor valaki kopogott.
Tudtam,hogy Harry az,biztos még akar valamit mondani.
Gyorsan siettem,hogy nyissam ki neki az ajtót,mert nem akartam még erről anyáéknak beszélni,hogy én és
Libby megismerkedtünk az One Directionos srácokkal.
-Anya! Maj én nyitom.-kiabáltam.
Kinyitottam az ajtón Harryre számítva,de nem ő volt az..
-Hát te?-kérdeztem meglepődve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése