2012. augusztus 30., csütörtök

4.rész A hívás*

Megkérnék mindenkit,hogy ha tetszik a történet akkor kommenteljetek!
Akár IDE! Vagy akár IDE: 
http://www.facebook.com/pages/-Forever-Young-/217014055065801
kommenteljetek! A következő rész csak 5 komment után jön!:)




-Liam,Babbie gyertek! Még mielőtt átmennénk hozzánk teszünk egy kis kitérőt a parkba.-mondta Zayn.

-Megyünk.-mondta Liam,és kinyitotta nekem az ajtót,melette ültem,erre vártm egész életemben,
hogy Liam Paynel legyek akár 1 percig is,de nem gondoltam volna,hogy
melette fogok ülni valaha,és vele fogok beszélgetni.

*Odaértünk a parkba*

-Ha nem bánjátok én és Libby elmennénk egy kicsit sétálni és majd találkozunk itt
 úgy 30-40 perc múlva jó?-kérdezte Zayn.
-Jójó,mi elleszünk!.-mondta Liam.
Ez az "elleszünk" Liamnél nemtudom mit jelenthet,de biztosan valami jót.
-Nincs kedved leülni arra a padra?-kérdezte.
-De.-mondtam.
-És hány éves vagy?-Liam.
-Hát most 17,de kevesebb mint egy hónap múlva leszek 18 éves.-válaszoltam.
-Ó,szóval nagy korú leszel már.-mondta Liam.
 és így nézett rám:

http://weheartit.com/entry/36083044/via/MaryClaire1D


-Igen.-nevettem.


Jól elbeszélgettünk Liammel az a 30-40 perc csak pár percnek tűnt melette.
Libbyék visszajöttek kéz a kézben.
-Hoppá,mi történt?!-kérdezte tőlük Liam.
-Semmi.-mondták egyszerre és abban a pillanatban elengedték egymás kezét.
Visszafele mentünk a kocsihoz,de Libby mondta,hogy nem érzi magát túl jól,ezért ha nem
haragszanak a srácok ő nem menne ma este,de én menjek csak.
-Nem Libby,ha rosszul érzed magad én meletted maradok.-mondtam.
-Nem olyan rossz,majd lefekszem és jobblesz!Menjél csak.-ellenkezett a barátnőm.
-Veled maradok értsd meg.
Bocsi srácok ez a mai nap nemjó. Tegyük át máskorra.-mondtam.
-Persze megértjük. Jobbulást.-mondta Zayn és nyomott egy puszit Libby arcára.

*Odaértünk a házunkhoz*

Kiszálltunk a kocsiból,Liam gyorsan elém futott,hogy kinyissa nekem az ajtót.Nagyon aranyos,teljesen elvarázsolt.
-köszönöm.-mondtam Liamnek.
Libby és Zayn még beszélgettek és ölelgették egymást.
-Babbie,ha nem nagy kérés,nem szeretnék nyomulni,vagy sietni,de nem lenne kedved valamikor találkozni
még csak kettesben?-kérdezte egy kicsit félénken.
-Nagyon szívesen.-mosolyogtam.
-Ennek nagyon örülök,majd akkor beszéjünk melyik nap lenne neked jó.-mondta Liam.
-Jólvan.-mondtam.
-Na Liam mehetünk?!-kérdezte Zayn.
-Persze.-mondta Liam.
-Szia Babbie,akkor majd beszélünk.-mondta és megölelt.
-Szia! jólvan,és örülök,hogy megismertelek.-mondtam.
-Énis. Ja és Libby jobbulást.-mondta.
Beszáltak a kocsiba,még egyszer integettek. 
Libby mondta,hogy hazamegy,mert fáj a fej. Megígértettem vele,hogy holnap felkell hívnia és elkell mesélnie,hogy
mi volt közte és Zayn között a parkban.

Halkan mentem be a házba mert már 11 óra volt,és eszembejutott,hogy anyáékat nem hívtam fel,és ezért nem akartam,hogy észrevegyenek.
-BabbieBalding!!!! Miért nem hívtál minket?-vont kérdőre apa.
-Ne haragudjatok,de elfelejtettem,de siettem haza.-mondtam.
-Máskor kérlek ilyen ne forduljon elő!-mondta anya.
-Bocsánat!.-mondtam.
-Na menj fel a szobádba,de előtte adj egy jóéjt puszit.-mondták anyáék.
-Joéjt.-mondtam.

*Reggel*
Megcsörrent a telefonom,és megszólalt az One Thing.
Me sem néztem ki hív,mert még aludtam,és a telefonra keltem fel.de tudtam,hogy Libby az.
-Szia Libby,felkeltettél.-mondtam álmos hangon.
-Szia,de nem Libby vagyok.-mondta a hang,nagyon ismerős volt,de nem tudtam beazonosítani kiaz..

4 megjegyzés:

  1. jó lett a rész, hozd a következőt minél hamarabb :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) majd időben hozom
    az facebookos oldalon kint lesz mikor jön az új rész:)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok már mit mondani rá így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. elég ha írsz,nekem azis jólesik:)

    VálaszTörlés