2012. augusztus 29., szerda

3.rész Találkozás*


 *Babbie szemszöge*

Harry megcsókolt. De én ellöktem magamtól.
Felse fogtam mi történik velem,melettünk fotósok és riporterek kiabáltak,hogy: 
-Van köztetek valami? Együtt vagytok? Harry ő az új barátnőd?.-és más kérdések is.
Ekkor megfogtam Libby kezét és elrohantam vele.

-Ez most mi volt?-kérdezte Libby.
-Nemtudom,ne tőlem kérdezd,nem értem!-vágtam rá elég dühösen.
*örültem volna ennek az egésznek,de nemtudtam miért volt ez*
Libby egész úton kérdezősködött,én meg csak üres tekintettel néztem ki a fejemből.
Majdnem otthon voltunk mikor megszólalt a barátnőm telefonja.
-Halo?!-vette fel. Ismerős férfi hangot halottam a telefonból.
-Este? Persze hogyne.-mondta a barátnőm nagy mosollyal a telefonba.
-Jólvan majd hívj,Szia.-és letette.

*Libby szemszöge*

Éreztem,hogy rezeg a telefonom a zsebemben. Felvettem és Zayn hívott.
Még a kávézóban elkérte a számomat.

*Babbie szemszöge*

-Ki volt az?-kérdeztem.
-Zayn hívott.-mondta

Útközben hazafele elmesélte,hogyan kapta meg a srác számát,miről beszélgettek telefonon meg a kávézóba.
Libby elmondta,hogy Zayn áthívott minket estére és jn értünk kocsival.Rögtön ellenkezdtem.
De nagy nehezen rávett,hogy menjünk el.
Azért is egyeztem bele,mert megkelett ezt az egészet beszélnem Harryvel,de ahogyan elviharoztam,nem akartam a szeme elé kerülni.
De Liamet is szeretném már látni végre,remélem ottlesz.

-Na hazamegyek készülődni 30 perc és átjövök hozzád jó? 
Addig kérd meg anyukádékat,hogy engedjenek el.-mondta a legjobb barátnőm.
-Jó.-vágtam rá rögtön.

Hazaértem,anya és apa a kanapén ültek és tévéztek,a tesóim nemtudom hova lettek.
-Sziasztok!-köszöntem hangosan.
-szia.-mondták kórusba
-Hogy-hogy ilyen hamar haza is értetek? Jó volt?-kérdezte apa.
-Igen jóvolt *hazudtam* de,azt szeretném megkérdezni,hogy Libbyvel ma este elmennénk pár ismerősünkhöz csak a házukba beszélgetni.Mehetek?.-kérdeztem.
-És mikor jössz haza?-aggodalmaskodott anya.
-Nemtudom még,majd hívlak titeket. 
De mostmég úgyis megyek készülődni.-mondtam

Így elndultam felfele a szobámba,beraktam a srácok legújabb számát a Live While We're Young-ot,első hallásr imádtam.
Közben gyorsan felmentem twitterre és facebookra,bejelentkezve maradtam és elmentem fürdeni.
-Babby!!!!Itt van Libby.- halottam anya hangját.
-Jöjjön fel,zuhanyzok.-kiabáltam le. Később 10 perc múlva kijöttem a fürdőből.
-Szia. Dejó ez a felsőd! Nagyon tetszik.- mondtam a barátnőmnek.
-Köszönöm,majd neked is nézünk valamit.-mondta.
*Én*
*Libby*
*Megcsörrent Libby telefonja,mostmár kiíírta Zayn nevét és volt hozzá egy kép,a srác nagy mosolyával*
-Szia.- szólt bele barátnőm.
-Máris?Jójó,5 perc és lennt vagyunk.-mondta.
-Zaynék itt vannak!Siess.-kiabálta Libby a füdőbe.
-Zaynék?? Nem úgy volt,hogy egyedül jön?-kérdeztem.
-De,de hozott valakit..-barátnőm.
-Remélem nem Harryt.!-mondtam.

Elköszöntünk anyáéktól,és megígértem,hogy majd hívom őket.
Odasétáltunk Zayn kocsijához,és akivel jött az nagy örömömre nem más volt mint Liam.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Sziaztok lányok! Nagyon jól nézel ki Libby!Képrázatos. Teis szép vagy Babby.-mondta Zayn.
-Helo mi még nem találkoztunk,Liam vagyok.-mutatkozott be a srác,a barátnőmnek.
Utána hozzám jött.
-Szia,rólad már halottam,és igazakat mondtak,tényleg nagyon szép vagy,Liam vagyok.-mondta és nyomott két puszit az arcomra.
Éreztem,hogy mentem elpirulok.
-Szia,én meg Babby,örülök,hogy megismertelek. Tese panaszkodhatsz ám.-mosolyogtam.
-Még én mennyire örülök.-mondta Liam és egy kicsit elpirult ahogy láttam.

2 megjegyzés: