2012. augusztus 25., szombat

1.rész Starbucks*


Nagyon békés környéken lakok a családommal. 
A húgommal Ann-el,anyával,apával és a mostoha bátyámmal Adam-el.
- Babbie,Babbie,Babiiieeeee!!!-rontott be a szobámba legjobb barátnőm Libby.
-Úristen Lib,kérlek ne kiabálj. Még csak most ébredezem és.....-mondtam kicsit nyűgösen,de belevágtak a szavamba.
-Ééés a One Direction a starbucksban vannak,és az tőlünk csak 10 percre van!-mondta Libby.
-Ez komoly?? Akkor siessünk,látni akarom Liam-et. Te meg Zayn-t!-mondtam
Libby a szembe szomszédom volt,az osztálytársam,és egyben a legeslegjobb barátnőm is!
*Én*


*Libby* 
Sétával 10 perc alatt odaértünk,közben kérdezgettem Libbyt honnan tudja,hogy a kávézóban vannak,elmesélte,hogy Harry írta ki twitterre. 
Végre odaértünk.
ide jöttünk
Azt hittük nincsenek ott a fiúk,mert senki sem állt a kávézónál,de azért bementünk.
-Nézd Babbie,ott van Zayn-mondta izgatottam Libby. (Zayn volt a kedvence, a kiszemelte)
-Meg ottvan Harry és Louis is.-mondtam izgatottan,és kicsit csalódottan is.
-Nyugi,Liam biztosan csak a mosdóban van-biztatott a barátnőm. (Liam volt az én kedvencem)

Leültünk a mellettük lévő asztalhoz.
-Szerinted jó a sminkem? Nem kenődött el? És a ruhám is jó? Szeretném,ha Zayn felfigyelne rám.-Libby.

*Zayn szemszöge*

-És nagyon vicces volt-mondta Harry,miközben bejött két gyönyörű lány a kávézóba.
Állandóan minket néztek,úgy vélem rajongók lehetnek,a rajongók közül engem még sosem fogott meg senki,de ez a lány elvarázsolt.
Felálltam,és oda sétáltam a lányhoz,miközben a srácok végig kiabáltak,hogy hova megyek.
-Szerinted jó a sminkem? Nem kenődött el? És a ruhám is jó? Szeretném,ha Zayn felfigyelne rám-mondta a lány.
-Zayn,felfigyelt rád.-mondtam a lánynak.

*Babbie szemszöge*

Miközben Libby kérdezősködött és a mosdót néztem talán megjelenik Liam,de még semmi. Láttam,hogy Zayn feláll és felénk jön,csak nyitott szájjal néztem,hogy ide jön hozzánk.


*Libby szemszöge*

Babbie nem figyelt rám,miközbe kérdeztem tőle,hogy nézek ki?! Pont meg akartam kérdezni,hogy mi a baj?
Mikor valami erős,de mégis lágy,meleg kéz hozzám ért.
Zayn volt az.
-Zayn,felfigyelt rád.-mondta a kiszemeltem.


5 megjegyzés:

  1. ha adhatok egy tanácsot, akkor több szemszögből sose írd le ugyanazt, mert uncsi. elég ha egy valakinek az átélését írod, úgy sokkal élvezhetőbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,a következőkben megpróbálom megfogadni.

      Törlés