2012. augusztus 28., kedd

2.rész Az érthetetlen csók*



Mikor valami erős,de mégis lágy,meleg kéz hozzám ért.
Zayn volt az.
-Zayn,felfigyelt rád.-mondta a kiszemeltem.
Éreztem,hogy kezdek elpirulni,ránéztem Zaynre láttam azt a két nagy barna szempárt,hogy éppen engem néz,
nem tudtam megszólalni a boldogságtól,de a gondolataimba a kiszemeltem közbevágott.
-Nem szeretnétek átülni hozzánk?-kérdezte.
-De,szívesen-regált gyorsan Babbie.
-Remek-mosolygott Zayn.
-Ja amúgy Babbie vagyok,ő meg a barátnőm Libby!-mondta Babbie és felém mutatott.
-Örülök,én meg Zayn vagyok.-mondta
-Igeen tudjuk!-ezt nem akartam hangosan kimondani,mert túl "rajongósan" hangzott. De amilyen szerencsétlen vagyok pasi téren sikerült.
-Gondoltam-nevetett Zayn. 

*Babbie szemszöge*

Láttam Zayn és Libby között azt a szikrát.

Vártam,hogy hozzájuk üljünk,mert ugyebár ők az One Direction,és talán felbukkan Liam is.
-OOO Zayn,milyen szép lányokat hoztál ide nekünk.-mondta Harry.
-Sziasztok.-köszönt Loui.
-Sziasztok.-köszöntünk Libbyvel.
Gyorsan felállt Harry és odahozott nekünk két széket,egyiket a jobb oldalára a másikat meg a bal oldalára tette le.
-Nade Harry ne barátkozz ennyire.-mondta Zayn és beletúrt Harry göndör fürtjeibe.
Megfogta a székét és odaült Libby mellé.
Louis elment telefonálni,szerintem Eleanorral beszélt,mert nagyon megörült amikor meglátta ki hívja.

*Harry szemszöge*

Ez a lány egyszerűen elvarázsolt,az a szép hosszú haja,a nagy barna szempárok.

-És,hogy is hívnak?-kérdeztem tőle.
-Babbie.-mosolygott rám.
-Milyen szép neved van.-mondtam
-Köszönöm..-kicsit elpirult.
Észrevettem,hogy nagyon figyeli  kávézó ajtaját.
-Vársz valakit?-kérdeztem
-Ááá,nem.-reagált Babbie.
-Nincs kedved ma átjönni hozzánk este dumálni,filmezni,megismerkedni a többiekkel?.-kérdeztem
-De,persze,hogy van,de csak ha Libby is jöhet.-mondta Babbie.
-Persze,hogy jöhet. Szerintem Zayn örülne neki.-súgtam a fülébe.

*Babbie szemszöge*

Ekkor Louis rontott be az ajtón.
-Srácok,több 100 rajongó jön,menjünk ki hátul.-mondta 
-Jó.- mondta Harry és Zayn egyszerre.
-Gyertek lányok,menjünk-mondta Harry,és megfogta a kezem.
Kicsit furcsáltam,de hagytam és énis megfogtam a kezét.

*Libby szemszöge*

Amikor Loui befutott,ki kelett mennünk a hátsó ajtónál.

Harry megfogta Babbie kezét,és Babbie is Harry-ét,amit elég furcsának gondoltam.
De abban a pillanatban Zayn is megfogta a kezem. Melegséget éreztem és,hogy ez pont velem történik meg,el sem hittem.
-Hazavigyünk titeket?-kérdezte Zayn.
-Nemkell köszi,10 percre lakunk innen.-mondta Babbie.
Ekkor fotósok száza jelent meg és Harry megcsókolta Babbiet...

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszik a történeted, de egy valami engem mindig összekever. Túl gyorsan váltogatod a szemszögeket. Próbálj meg egy szemszögbe többet írni. Nem muszály minden fejezetben minden szemszögből írni. Elég pl. két szemszög is. A másik pesig, hogy mindig kiirogatod a neveket. Pl. Harry megfogta Babbie kezét és Babbie is megfogta Harry kezét. Szerintem elég lenne annyi, hogy Harry megfogta Babbie kezét és a lány is a fiuét. Vagy valami ilyesmi. ;)
    A történet nagyon jónak ígerkezik, és remélem tudtam egy kicsit segíteni. (:

    Sophielove1D

    VálaszTörlés
  2. szia:)
    köszönöm az észrevételeidet,hasznos tanácsok:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Eddig nagyon tetszik a törnétet :) Gratula :)

    VálaszTörlés