2013. január 18., péntek

Utolsó rész- A vég..*





Sziasztok!♥ Igen, elérkeztünk az utolsó részhez is. Egy regénnyi köszönettel tudnék most jönni nektek ezért úgy tervezem,hogy még 1x jelentkezem ez miatt!
Meg az ÚJ blogom miatt is!:)

Remélem így az utolsó rész alkalmából ez a rész megsirat egy kicsit titeket is. Mert én, mikor írtam teljesen átéreztem (furcsa) és megsirattam ám a blogot!♥


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Ezt a zenét hallgassátok közben: KATT!
a zenelejátszót meg addig állítsátok le.


*Egy év múlva*

*Az írónő (Susan)  szemszöge*

-Kész.-mondtam.

Babbie Balding szerelemből halál című könyve befejeződött.

-Köszönöm az együttműködést.-mosolyogtam rá hálásan,hogy ezt a mesébe illő,mégis szomorú és tragikus, érzelmekkel dús könyvet, az ő igazi történetét mindenkinek a világon elmesélhetem. Köszönetem jelképeként felé nyújtottam a jobb kezemet.
Ő ahogy mindig is ebben a pár hónapban amikor a könyv miatt látogattam be hozzá csöndbe,pislogás nélkül, előremeredve,szinte megdermedve nézett a szobát kémlelte,hol a földet.

Elmegyógyintézetbe került a történtek miatt. Liam szívrohama miatt amit a fiú a lány elől,a barátai elől és a családja elől is titkolt hosszú ideig, miközben tudta: csak napjai vannak hátra. Sokat küzdött, de a végén feladta az életét és a lelke madárképében repült a mennyországba a fellegek közé és onnan figyeli és óvja minden szerettét, mint amikor a földön volt köztünk.. emberi alakban. Most a magasból is ezt teszi.
Liam és a sorra következő rosszabb és gyalázatosabb események miatt került ide..pont ide Babbie... nem voltak beszámíthatóak a cselekedetei... nem volt önmaga.. és nincs nagy remény senkiben sem,hogy talán.. egyszer újra a régi Babbie Balding lesz ebből a nagyszerű lányból.

Csak akkor mesélt az őt érő tragikus történetéről ha muszáj volt, vagy ha ő úgy érezte, hogy mondania kell nekem valamit. Az újságokból, a cikkekből és az érintettek segítségével írtam meg ezt a csodálatos könyvet. Minden nap, ahányszor csak bejöttem hozzá Liam Payne másolt leletei feküdtek a tiszta,fehér padlón rendezett sorban. És egy kép, egy árva, őszinte kép hevert az ágyon. Két személy volt rajta, azok akikre ránézel és rögtön látod: ez volt Babbie Balding élete. A képen Liam és egy nagyon kicsi lelet szerepelt, külön, de mégis egy keretben tartotta őket. A lelet, rajta azzal az apró kis folttal,pici, alig látható ujjakkal a gyerekük volt,de a nagy trauma miatt alig tudta a világra hozni, és halva született meg. Ez is megviselte őt, nem szeretett róla beszélni senkinek sem.
A lány sokszor fogta érdes, folyamatosan csak remegő kezében a képkeretet, de még akkor is érzelmek nélkül, üres tekintettel nézett végig a fájó múlton, a rideg,borzalmas életén. 

A leves és a meleg hús a körettel ott állt a fekete tányéron és a fekete tálcán, de ő hozzá sem nyúlt. Minden nap ott volt előtte a változatos tápláló ételek mennyisége, de mintha vak lenne úgy nézett keresztül rajta napról,napra.

Babbie számomra egy különleges lány, ellentétben a többiekkel én nem tartom őt őrültnek, téveszmésnek sem bolondnak mint ahogyan mások. Csak több sokk és szenvedés érte az életben amiket nem bírt, nem tudott feldolgozni, hanem magában raktározta el az összes érzelmet. 
Sajnáltam őt, segíteni akartam neki újra talpra állni, de nem hagyta, ellenállt. Ha közelebb léptem hozzá, vagy bárki más rögtön dührohamot kapott és sikítozott, őrjöngött és kapálózott a kezével, lábával miközben szétkarmolta akarata ellenére is a bőrödet. Tudtam... mélyen, a szíve mélyén segítségért kiállt nekem.

*Másnap*

Megint meglátogattam őt.
Úgy fogadott mint mind a többi napon. Odatettem elé az elkészült könyvet, miközben ő a fehér, üres, egyhangú szobában egyedül, maga elé meredt, csontjai csak úgy kitűntek hulla fehér bőrén és egy csepp hús sem volt rajta.

A bánatot magában dolgozta fel, érzelmeket soha sem mutatva senki felé sem, nem éreztette senkivel a fájdalmait, olyan volt mint egy merev kőszikla,akit egy nagy hurrikán sem tud kizökkenteni a helyéről. Átvizsgálta a táskák, üveges tekintetével a könyvet. Kinyitotta az első oldalon, az első lapon.. amin ez a fekete, szép betűtípusú, dőlt szöveg állt a lap közepén:


Liam Payne és kisfia Bentley emlékére.

Nyugodjatok békében.

Ekkor a lány, Babbie olyat tett mint még soha, olyat amit még senki sem, én sem láttam tőle látogatásaim kezdete óta, felnézett rám, kék szemei az én zöld szempáromat fürkészték, lassan könnybelábadta a szemei és rebbenés nélkül, egy kósza, átlátszó könnycsepp gördült le érdes, kiszáradt, csontos arcán.
Tudtam... belül végleg.. teljesen összeomlott.
Felállt.. a falnak támaszkodott az állapota miatt, mert majdnem összeesett, nem lehetett egészséges állapotban, ez már a beesett arcán is észlelhető volt, letérdelt az ágya mellé, feltűrte fehér, tollpihés takaróját amin sárga, régies foltok díszelegtek, a fehér lepedőt lassan, erő hiányában felhúzta, benyúlt a matraca alá és mélyen kotorászni kezdett ott.
Pár perc múlva elővett egy fekete, ezüst, kopott, de mégis díszekkel kirakott pisztolyt és lassan a szívéhez szorította, amilyen erősen csak tudta. Rögtön utána határozottan, gondolkozás nélkül elcsattant a fegyver. 
Csak a golyó halk csattanását lehetett hallani a vízhangos, majdnem üres szobában. A lány elterült a földön és lentről nézett fel rám, záporozva könnycseppjeivel ami mint egy patak úgy folytak végig beleolvadó arcába, és egy szó.. egyetlen egy szó.. az utolsó szó hagyta el a száját: Liam.



21 megjegyzés:

  1. Berniiiiii.:(((
    Jó volt.... kedvenc blog.:(((
    <3
    Írd meg majd a csoportba az új blogot.köszi.:(

    VálaszTörlés
  2. Berni ez a rész egyszerűen gyönyörű volt.:) Ez nem egy blog volt, hanem A BLOG.! Mert megmutatta, hogy az életben nem csak Happy End-ek, hanem bizony szomorú dolgok is történnek.! Megmutatta, hogy az álmainkért küzdeni kell és a legfájdalmasabb dolgokon is túl lehet lépni.! :) Köszönöm neked ezt a blogot, mert esküszöm, hogy nekem sokat adott érzelmileg.! És ezt bátran kijelentem, hogy ez a blog az érzelmi világomra befolyással volt.! :) Babby egy útmutatást adott és, amit te akartál üzenni a ''világnak'' azt mi megkaptuk! :)) Gyönyörű volt és az utolsó részek igazi érzelmi hullámvasútat idéztek meg bennünk és beszélhetek itt bárki nevében is.! Remélem a másik blogod is ilyen szuper lesz és egyre kérlek: NE TÖRÖLD EZT A BLOGOT! Hogy miért ne? Mert, ha szomorú napom van, vagy csak egyedül szeretnék lenni elolvasom újra és újra.! :) Sokszor hangoztattam, de nem elégszer: KÖNYVET BELŐLE.! :)
    Köszönjük Bi.! Köszönöm.:) Csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
  3. Én végig sírtam. :'( Ez a rész egyszerűen nagyon jó lett, de nagyon szomorú is. Hogy Liam meghalt, aztán a kisfiúk és végül Babbie is. :( Ahogyan leírtad az egészet nekem minden érzelem át jött szerintem ezért is sírtam rajta. Egy dologban biztos lehetsz én nem felejtem el a blogodat, ilyen véggel nagyon nehéz lenne elfelejteni. Örülök, hogy olvashattam a blogodat. Minden részét imádtam. Az egyik kedvencem volt. Kíváncsian várom az új blogodat ♥

    VálaszTörlés
  4. Jajj..nagyon szép blog imádom az egyik kedvencem végig sírtam az utolsó részeket!Remélem lesz még blogod! Nagy átéllésel írsz mert ezt volt az első blog amin elsírtam magam!Imádtam és örökké emlékezni fogok rá!!Gratulálok!Nagyon jó lett <3

    VálaszTörlés
  5. Szia Berni! :)
    Ez a rész is csodálatos volt mint az eddigi összes, végig sírtam az egészet.:'( Olyan szomorú volt.:( De komolyan imádtam az egészet.:D Olyan furcsa lesz, hogy már nem kell várnom, hogy mikor teszel fel új részt és nem olvashatom tovább Babbie és Liam történetét.:((
    Nagyon tehetséges vagy az írásban.^^ Szóval már nagyon várom az új blogodat, az is biztos hasonlóan szuper lesz mint ez.:) Puszi♥

    VálaszTörlés
  6. Amikor elinditottam a zenét és elkezdtem olvasni a hideg is kirázott nagyon szomoru de egyben nagyon szep ez a kis történet...nagyon ügyes vagy remélem még van blogod mert azt is el kell olvasam gratulálok és csak szolok hogy még sirok..:( <3:*

    VálaszTörlés
  7. Mindenben egyet értek Dórival :))
    Berni Úristen!!!! Én ezt most teljesen komolyan mondom h elsírtam magam már a vége fele ki kellett kapcsolnom a zenét mert már nem sírtam hanem zokogtam!! KÖNYVET BELŐLE!!!!!!!!! HA NEM TE AKKOR MI ÖSSZE HOZZUK!!! ÍGÉRD MEG HOGY NEM HAGYOD ABBA AZ ÍRÁST!!! Bármilyen napom volt, akár rossz akár jó...ha elolvastam valamelyik részt akkor mindig jobb napom lett! Ha elakartam mindenki elől zárkózni bementem a szobámba bezártam az ajtót és elkezdtem olvasni az elejétől a blogot! Annyira átéreztem Babbie életét amikor neki rossz volt nekem is/mikor boldog volt én is/mikor nevetett én is/mikor Liam iránt fejezte ki érzelmeit (én is éreztem)!!! Ilyen hatással még 1 blog sem volt rám!!! IMÁDTAM!!!! Nagyon várom a következő blogot!! <3 :)

    VálaszTörlés
  8. Imádtam az egészat..az egész történetet nagyonjó volt♥ Egyszerűen..igaz nem sírtam de éreztem amit Babbie érzett reméllem kirakod az új blogod..és reméllem az is ennyire jó lesz..egyszerűen Fantasztikus ahogy írsz és természetesen teis azvagy..SOHA ne hagyd abba az írást..nagy tehetséged van hozzá:)♥

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó volt!!! Imádtam♥az egész blogot! Ez a rész meg...ahh...még mindig folyik a könnyem!!! KÖSZÖNÖM!♥ és várom a következő blogodat!!:)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm,hogy megírtad ezt a gyönyörű történetet! Teljesen átéreztem amit Babbie érzett,a boldogságát,a szomorúságát,az érzéseit és még sorolhatnám.Az egyszer biztos,hogy ezt a történetet soha,de soha nem fogom elfelejteni,annyira gyönyörű.Megmutattad,hogy nem minden végződik happy enddel,megmutattad az élet kemény oldalát.Megváltoztattad a véleményemet nagyon sok mindenről,és ezt köszönöm neked!Az uj blogodat nagyon várom,biztos nagyon jó lesz! A történet vége annyira gyönyörű,drámai hatást kelt,ahogy Liam,majd Babbie is meghal.Teljesen átjött minden érzés.A zenék,amiket linkeltél,gyönyörűek voltak.Lécci ne töröld le a blogot,ha lehetséges,mert én még nagyon sokszor elfogom olvasni.És még egyszer nagyon köszönöm,hogy megírtad és felejthetetlenné tetted Babbie és Liam történetét! :) <3

    VálaszTörlés
  11. Két okból is sírtam: 1 mert vége van ennek a nagyszerű blognak, 2 mert ez a rész annyira szívszorító. Az egész rész alatt sírtam. Bár így legalább együtt maradhatnak örökre, mint egy család :) De annak örülök, hogy nem tűnsz el örökre :D a következő blogodat is előszeretettel fogom olvasni :)) xx <3

    VálaszTörlés
  12. Imádtam a blogod :)
    Az egész részt végig sírtam nagyon tetszett!
    Remélem sőt biztos vagyok benne hogy a következő blogod is ilyen jól fog sikerülni :) <3 Sok sikert hozzá

    VálaszTörlés
  13. Utállak mert végig sírtam... és még mindig nem tudom abba hagyni a sírást ! Nagyon szerettem ezt a blogot !!!! Tuti sőt biztos újra és újra fogom olvasni ... ha kell százszor is .. mert ez valódi a többivel ellentétben.. tele van szeretettel ! Nagyon várom a következő történetedet is :) De kérlek ott már ne sirass meg, mert most használtam el el 100-as zsebkendőt ..
    Köszönöm, hogy megírtad és megosztottad velünk :)
    xxBogi

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon gyönyörű rész lett...
    Valahogy sosem akartam volna ezt a részt befejezni, miért nem írtad meg nagyon nagyon hosszúra?
    Annyi érzelmet kiváltott belőlem.
    Voltak olyan napok mikor a te blogod adott ihletet az enyémhez és ez így volt pár napja is csak nálam máshogy van. Ma mielőtt elolvastam azon gondolkoztam bele rakom az enyémbe hogy terhes lesz és nálad is majdnem ez volt.
    Hihetetlenül tehetséges vagy és én is szeretném ha egyszer ennyien olvasnák a blogom. Olyan jó lehet ennyi emberből érzelmet kiváltani.
    Nagyon ügyes vagy és jó lenne veled beszélgetni szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mint úgy értem hogy szívesen elbeszélgetnék veled :D

      Törlés
  15. Bi., én nem jutok szóhoz!
    Az utolsó részeket bőgve olvastam végig, mit művelsz te velem? :'o még sosem éreztem át ennyire egy történetet sem! Olyan rossz volt olvasni az utolsó pár sort, és nem azért, mert rossz volt - fantasztikus volt, félre ne értsd -, hanem azért, mert tudtam, hogy vége a blognak és nem lesz mit olvasnom. Imádtam az elejét, a közepét és a végét is!! Hihetetlen, h milyen érzelmeket váltott ki belőlem. Tisztellek és csodállak amiért ennyire jól írsz és az összes olvasódból - gondolom - ugyanolyan érzést váltottál ki, mint belőlem! Nagyon sajnálom, hogy Babbie és Liam gyermeke halottan született, szerintem én ott helyben öngyilkos lennék, ha meghalna az, akit életem szerelmének tartok, s mellé még a kisfiam/kislányom is meghal. oké, térjünk vissza hozzád! Biztos, hogy holnap elolvasom az elejétől, mert nem tudok betelni a tehetséges kezed által írt történetből! az új blogodnál mindenképp számíthatsz rám, sok sikert!
    csók ♥

    VálaszTörlés
  16. Kedves Bi!
    Én nagyon szerettem a blogodat! Nagyon gyönyörűen írsz! Most az utolsó 2 rész végig bőgtem, mint egy kisgyerek! :'( Nagyon ügyes vagy!! :) Remélem fojtatod az írást és nem hagyod abba! Sok sikert a jövőben!! :) :) puszi!! Tündi

    VálaszTörlés
  17. Ez csodaszép volt !!! Kár hogy csak most találtam meg és csak most sírhattam rajta egy hatalmasat és ezt a blogot örökre meg fogom őrizni és ha pár év múlva kitanulok minden technikát a rajz terén a beleeggyezéseddel készítek egy anime sorozatot belőle ..vagyis megpróbálok :'))))))))))))) mert ez gyönyörű és csodaszép blog volt és kár veszni hagyni!!! <3333 nagyon ügyes vagy és ha megkérhetlek írj még ilyen szomorú végű blogokat!!! :)) mert ha ezt olvasom akkor minden érzelmem ,minden fájdalmam,dühöm, és veszteségem egy könnycseppben eltűnik az életemből!!! rengeteg csodaszép dal is volt benne amit akárhányszor meghallgatok mától fogva.... ez a blog fog eszembe jutni és akaratom ellenére is elsírom magam!!!Köszönöm neked hogy segítettél elfeledtetni velem a fájdalmaimat és bajaimat ezzel a pár résszel és szöveggel amit ilyen ügyesen megírtál!!! Gratulálok!!!Ebből még könyvet is írhatnánk és én ezt ritkán mondom!! ;')) Megírom ha gondolod!!! By Bi!! :)))

    VálaszTörlés
  18. Nagyon megható, még most is sírok nagyon jó. Kiváló a történet, Nagyon jól tudsz írni.Liam....Babbie tökéletes volt a történetnek minden része... Imádom...-----:)) Remélem még sok ilyet tudok majd olvasni tőled... <3 :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    A blogod nagyon jó lett. Mikor Liamet elszállították a mentők nem értettem hogy miért nem sírok. De az utolsó fejezet befejeztével bőgtem fél órát minimum. És az volt a legrosszabb hogy éjfél után fejeztem be ezért SEMMIT nem aludtam éjszaka. Nagyon megrázott a történeted. Nekem személy szerint Zayn a kedvencem de Liamet is imádom úgyhogy nagyon megragadott. Általában miután befejezek egy blogot rögtön fogom és újrakezdem. De ezt nem tudtam. Csak feküdtem az ágyamon és gondolkoztam. Egész éjszaka. Nem azért nem keztem újra mert nem volt jó hanem azért mert nem tudtam feldolgozni. Eddig csak olyan blogokat olvastam aminek a vége Hapyy End volt. De ez más. Sokkal jobb. Imádom. És amit írtál Zaynről az csodálatos volt. Egyszerűen FANTASZTIKUS. Ennyit tudok mondani. Nagyon fájt ami Liammel és Babieevel történt.

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szomoru tortenet en vegig sirtam mikozbe olvastam. Remeltem hogy felkel liem de amik olvastam hogy kesz enyi volt neki es boldog ott fent az angyalokal nem tudtam mit csinalni csak zokogtam. Babie nagyon sajnaltam es a tobieket is.
    Tehetseges iro vagy de joban orultem volna ha hapy end el vegzodik a tortenet :'(

    VálaszTörlés