2012. október 4., csütörtök

Díjam♥ *



Kaptam egy díjat a http://ourheartscards.blogspot.hu/ tól:)
Aminek nagyon nagyon de nagyon örülök♥
Köszönöm szépen :OO♥


Szabályok: 
- Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
- A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
- 11 blognak tovább kell küldeni!/Bocsánat,

- Nincs vissza adás-jelölés.

11 dolog magamról:
-szeretek írni
-szeretem a One Direction-t♥
-van legjobb barátnőm,aki nagyon szeretek:)
-imádok a horror filmeket,igaz mindig félek utána 1 hétig,de annak ellenére imádom:DD
-szeretek ennixdd
-van egy kutyusom
-van egy édes cicám
-nem szeretek tanulni
-nem sportolok most már semmit nem,ami tudom nem túl jó:SS
-mindenkit szeretek a bandából de ha ki kéne emelni valakit az LIAM♥ lenne:)
-nincs tesóm,de nem is baj:)

11 kérdés tőlünk:(Vickytől és Barbiitól)
1. Hány éves vagy?
2. Ez az egyetlen blogod vagy van másik is? 
3. Kedvenc együttes?
4. Kedvenc énekes?
5. Kedvenc film?
6. Vígjáték vagy horror?
7. Pop vagy rock? 
8. Directioner vagy Beliber? 
9. Pasiideál? 
10. Ha 3 kívánságod lehetne mit kívánnál?
11. Mióta írsz? 

Válaszok:
1. Hány éves vagy? 16:) de december 6-án leszek 17
2. Ez az egyetlen blogod vagy van másik is?  ez az egyetlen,mert nem tudnék többet egyszerre csinálni
3. Kedvenc együttes? One Direction♥
4. Kedvenc énekes? Nicki Minaj,Selena Gomez:) most így őket tudnám kiemelni:)
5. Kedvenc film? HUUUUU fel nem tudnám sorolni (de ami nagyon tetszett az a Fűrész összes, és egy nem olyan régi film a Fekete ruhás nő)
6. Vígjáték vagy horror? Horror:) de a vígjáték a 2.kedvencem :DD
7. Pop vagy rock? pop♥
8. Directioner vagy Beliber?  Directioner!!!! NEM VITÁS♥
9. Pasiideál? barna haj,barna szem,barna bőr,picit izmos éés ennyi:))
10. Ha 3 kívánságod lehetne mit kívánnál? HUUUU ez jó kérdés:D
    1:Találkozzak az One Direction-nel♥
    2:Legyen nagyon jó életem:)
    3:ÉÉÉs még 200x ennyit szeretnék kívánni :DDDDxdd
11. Mióta írsz? Pontosan 2012.08.25.:))


Akiknek tovább adom:) (nem lesz 11!!) És ezek azon a blogok amiket szinte mindig olvasok vagy követem♥



Az ÉN kérdéseim(amire nektek kell válaszolnotok!:)) )
1:Mi a kedvenc színed?
2:Mikor kezdtél bele a blogolásba?
3:Van tesód?
4:Mi a kedvenc filmed? És miért?
5:Ki a fő fő kedvenced a bandából?:) (One Direction)
6:Mi a csengőhangod?
7:Szeretsz írni?
8:Mi a kedvenc számod tőlük? (One Direction)
9:Ki a kedvenc énekesed? (lehet női,férfi)
10:Ha lehetne kivel cserélnél életet 1 napra? És miért?
11:Melyik adót nézed a leggyakrabban? 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm és gratulálok!!;)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm <3 :)
      Megérdemled szerintem!!:))

      Törlés
  2. :O Köszönöm :O Le vagyok sokkal vagyok,nem is tudtam hogy olvasod,és már régen nem foglalkoztam vele,le akartam törölni...de most miattad folytatom :DD,És Gratulálok:D! (Bocsi hogy csak most eszméltem fel és hogy csak most irok:()

    VálaszTörlés